Bluetoothen funkar inte!

nyponros

Trådstartare
Åååh, jag blir så j'vla förbannad!

Försöker installera bluetooth till min dator och ericsson s700i, vill kunna lägga över bilder till datorn, men det fungerar ju inte!

Jag har ngn skiva+ en bluetooth som jag satt i datorn.

Det står att man aka aktivera bt i mobilen, och sedan lägga till den som enhet i telen. När jag försöker lägga till den står det att de inte hittar ngra enheter, ochs å kan man inte göra ngt mer. Det står det minsann inget om i bruksanvisningen:mad:

Är det ngn som vet hur det fungerar eller kan hjälpa mig på annat sätt?

Jag är verkligen inte bra på detta... men tycker ändå bruksanvisningarna är väldigt luddiga å "krångligt" skrivna.

Viiill lägga över mina bilder nu!

Sv: Bluetoothen funkar inte!

Men vad är det för bluetooth du har? Medföljer det något program till datorn?

Sv: Bluetoothen funkar inte!

Vad det är för bluetooth jag har?:angel:

Ingen aning:crazy: ;)

Köpt en billig sak som skulle fungera till min telefon tydligen. Följde med en skiva, men när jag försöker följa dess instruktioner fungerar det inte... Det är ngt som saknas, och jag ska tydligen hitta info på sony-ericssons hemsida, men där finns inget:(

Det är inte lätt när man är oteknisk:o ;)

Liknande trådar

N
IT & mobiler För två veckor sen så var jag tvungen att lämna in min mobil på lagning. Jag förde över allt via min bluetooth till datorn för jag vet...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: nDian
·
IT & mobiler Min dotter skulle installera en skiva som följde med hennes mobil (för att kunna föra över bilder). När hon installerat den så skulle...
2 3
Svar
46
· Visningar
14 739
Senast: moiran
·
IT & mobiler :eek: :eek: dumma jag har lyckats installera virus i datorn :( jag fick ett msn meddelande av en kille som jag inte pratat med på...
Svar
8
· Visningar
1 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar