Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag sparade din bild på "djungeln" som inspiration för hur jag skulle vilja ha det i min trädgård. Älskar hur det såg ut. ;-)
Sv: Blueberrys hus
KL
Hej på er!
Vi har fortfarande paus.
Eller ja... i dagarna byter vi värmekälla, men det är inte så spännande rent färg-, form och interörsmässigt.
Det här däremot = mycket spännande!
Jag hittade de här i ett gammalt fallfärdigt ödehus. Där kunde de ju bara inte få vara kvar och långsamt förtvina.
Har ni sett något liknande?
De har i alla fall made in Sweden-stämplar och känns som att de har producerats i mängder på typ 50-talet.
Densamme! Rönnsumak ska det minsann bli här!:-)Haha, vad roligt. Men var det inte du som ville plantera rönnsumak också? Vi har tagit bort två, en av dem stod där i djungeln - den vad vidrig att göra sig av med! (Den tredje finns kvar. Den gillar jag!)
Om du kollar trädgårdsfilmen som ligger på första trådsidan så får du mycket djungel, vill jag lova
En tyst skjutdörr är nog suveränt! Jag bor ju i en lägenhet i ett hus byggt 42 på lerjord (det fanns två tegelbruk här i närområdet innan ) och så snart vädret växlar till mer fukt ute så blir sovrumsdörren trög att öppna/stänga. Knarrar gör den också! Det är lite knepigt när man ska smyga ut från det sovande barnet kan jag lova.Vi är ju helt hopplösa, efter en period av inte så mycket renoverande är vi just nu sugna på att renovera tre rum samtidigt.
Köket har fortfarande högsta prio, så klart.
Meeen nu har jag råkat beställa de där tapeterna till barnrummet. Och skarpt planerat att ta bort dörren som går till det rummet och i stället sätta dit en skjutdörr... Oh-de-lally!
Men så fin affisch @Blueberry