Blue Talk xx 917

Sv: Blue Talk xx 917

Kactuz skrev:
... Bullen har placeringar i alla sina starter med Anna (sedan hon fick tillbaks honom) i LA och vann sin MSV debut.
Nej, han har inte plac i alla sina starter. Jag fotade honom i Dagstorp, ingen bild blev bra nog att lägga ut.
Stammen är kanon dock.

Mvh Cissi
 
Sv: Blue Talk xx 917

I LA menade jag , dock är detta enligt ägarnas utskick som vi Bullen användare får då och då. Kanske dock inte stämmer exakt :D men att vinna sin debut i MSv är inte så illa pinkat. :idea:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Blue Talk xx 917

Ska ta lite bilder med digitalkameran, jag lovar. Hon är 153-154 men mycket högre bak. Född 13/5-04
 
Sv: Blue Talk xx 917

Toppen! Väntar ivrigt på att få se fler bakade "Bullar" !

Inte illa att vinna debuten i MSV.Tänk jag som tyckte att denna duktiga hingst hade presterat gott nog på banan och han bara fortsätter att utvecklas...vilken häst!
 
Sv: Blue Talk xx 917

Kan det verkligen stämma? Skulle en knappt 5 mån fölunge vara 153-154 cm hög redan??? Jag har väldigt svårt att tro på det, du måste ha skrivit nån siffra fel! MIN fölis som är nästan 1½ mån äldre än din räknas som stor för sin ålder med sina ca 132 cm.
 
Sv: Blue Talk xx 917

Tack Knyttet! :bow: Visst är det så att min dam är 1,5 år. :o så det är en alldeles normal höjd på en sådan dam. :D
 
Sv: Blue Talk xx 917

Provar och ser om det blir någon bild
 
Sv: Blue Talk xx 917

Tyvärr alldeles för otekninsk för detta :o vet inte hur jag ska göra. Om någon kan förklara kan ni få se en bild på min tjej.
 
Sv: Blue Talk xx 917

Någon som kan hjälpa Kactus med bilden? Jag är så nyfiken!!
 
Sv: Blue Talk xx 917

Shady!

Kan du inte lägga ut dina fina bilder på Blue Talk xx här? Jag har ju sett dem, men andra kanske är nyfikna...

Kanske finns det andra här som har fler foton på honom?
 
Sv: Blue Talk xx 917

Hallå fortfarande ingen som kan hjälpa Kactuz med bilderna!?!
 
Sv: Blue Talk xx 917

Skicka dom till mig så skall jag fixa ut dom. Bilderna jag tog på Blue Talk dröjjer lite. Skall få en ny dator och har därför lagt allt på diskett, så det är lite strulig ordning på allt ljust nu.
 
Sv: Blue Talk xx 917

Skicka P.M till Kactuz...hon har nog glömt bort detta!Det är ju hon som har bilderna-och attan va nyfiken jag är!
 
Sv: Blue Talk xx 917

cissiny skrev:
Nej, han har inte plac i alla sina starter. Jag fotade honom i Dagstorp, ingen bild blev bra nog att lägga ut.
Stammen är kanon dock.

Mvh Cissi

Precis som du skriver är han inte placerad i alla sina starter med Anna. Jag har sett endel resultat där han inte är placerad.

Och ang. vinsten i debuten i MSV, så kan man väl tillägga att det bara var 4 startande i klassen..... :smirk: :angel:

Annars har jag inga reflektioner om hur hästen är i övrigt, men endel placeringar har han ju, så hemsk kan han ju inte vara... :smirk:
 
Sv: Blue Talk xx 917

Än sen att det bara var 4 startande, Hästen vann ju oavsett. Det intressanta är ju på vilken procent hästen vann.
 

Liknande trådar

Avel Det verkar vara många som är intresserade av fullblod i halvblodsaveln. Jag är intresserad av vilka hingstar som kan vara gångbara i...
2
Svar
21
· Visningar
2 474
Senast: KickiH
·
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
40 604
Senast: Mayaanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Ponnyer på (nästan) fri tillgång?

Omröstningar

Tillbaka
Upp