Monsieur de Mai
Trådstartare
Om man masserar in Blue Lotion på hela kroppen på hästen och sedan lägger på täcke och låter hästen stå med det hela natten, finns det någon risk för blistringseffekt då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
varför i hela friden ska du massera in hela hästen?
ja det gör det, man ska inte täcka över BL
Det är ingen fara att täcka över Blue Lotion men jag ser ingen anledning att ta det på hela kroppen?
Min ena häst fick rejäla blisterskador av BL, hon blev helt sårig och knottrig på hela benen!!! (Medan den andra inte reagerade alls)
Och jag hade inte ens lindat ovanpå. Så jag tycker du skall prova på en liten fläck för att se hur din häst reagerar.
varför ska du massera in det å hela kroppen? Vad vill du ha ut av det![]()
![]()
![]()
Tänk bara på att inte ha det på ryggen, för Blue Lotion är alldes för starkt för att ha på ryggen.
Blue Lotion är ett "snällt" liniment som går alldeles utmärkt att använda på ryggen.Vad ska man då ha på ryggen istället?
Blue Lotion är ett "snällt" liniment som går alldeles utmärkt att använda på ryggen.
Radital fungerar oxå. Vill man ha det lite svagare spär man med lite vatten.
Aloe Heat Lotion är mkt bra för spända muskler. Används utan täcke. Tänk bara på att det är 96 timmars karens.
jag kan stava bara datorn som inte hänger medDet linement du själv föreslår är ju först kylande o sedan värmande i ditt fall är väl ett värmande o rekommender ett mildare o det fins ett fyra ess linemet som är bra! O billigt.![]()