Sv: Blue horse doolittle!
Jo jag vet, tycker också att det är mycket märkligt, en 8 på benen är ju mycket bra.. Men jag har ju inte sett honom själv live vilket jag helst skulle vilja innan jag isåfall betäckte med honom. För tydligen så tyckte hon att han hade dåliga ben, vet inte om det kanske var just dags läget eller när de red honom eller när de var, menj ag har för mig att hon tyckte att han "sviktade" i knäna när hon såg honom på BH:s hingstvisning.
När hon sagt att hon var där så blev jag ju genast intreserad o ville veta vad hon tyckte om honom..
För är det så att han har "svaga" knän så vill ju inte jag avla på den för man vet ju inte vad som slår igenom.
Som sagt, henne litar jag blint på hon har hållt på med halvblodsavel längre än jag funnits.
Men som jag sa, det kan ju bara ha varit dagsformen på honom som gjort att det såg ut så, tror det var BH visningen 08.
Ville ju gärna betäcka med honom men backade direkt när jag hörde det.
Men observera!! Det var enbart någons åsikt jag yttrade genom någon annan!! Jag har själv inte sett honom och kan inte ta ett eget beslut ang hur det ligger till!! Så halshugg mig inte för det.