Blue horse doolittle!

kskemilie

Trådstartare
Kollade en video på denna hingst från Blue horse!
Så nyfiken på om någon har sett denna något eller hört något spännande han ser såå grymt fin ut! Jag kan inte hitta några poäng el likn på honom?! ELler har jag bara inte haft tur när jag googlat!?:cool:

Sv: Blue horse doolittle!

Du hittar honom på Bluehors sida,poäng med mera kan du se på dansk varmblod :idea:

Jag var himla förtjust i honom med, men efter en uppfödare som sett honom live sa att hon aldrig skulle seminerat med honom pga hans dåliga ben.. Hon sa tom att de var jätte dåliga, så kommer jag inte heller att använda honom. För henne litar jag blint på.
Men visst är han läcker... *suck*....

Jo jag vet, tycker också att det är mycket märkligt, en 8 på benen är ju mycket bra.. Men jag har ju inte sett honom själv live vilket jag helst skulle vilja innan jag isåfall betäckte med honom. För tydligen så tyckte hon att han hade dåliga ben, vet inte om det kanske var just dags läget eller när de red honom eller när de var, menj ag har för mig att hon tyckte att han "sviktade" i knäna när hon såg honom på BH:s hingstvisning.
När hon sagt att hon var där så blev jag ju genast intreserad o ville veta vad hon tyckte om honom..
För är det så att han har "svaga" knän så vill ju inte jag avla på den för man vet ju inte vad som slår igenom.
Som sagt, henne litar jag blint på hon har hållt på med halvblodsavel längre än jag funnits.
Men som jag sa, det kan ju bara ha varit dagsformen på honom som gjort att det såg ut så, tror det var BH visningen 08.
Ville ju gärna betäcka med honom men backade direkt när jag hörde det.

Men observera!! Det var enbart någons åsikt jag yttrade genom någon annan!! Jag har själv inte sett honom och kan inte ta ett eget beslut ang hur det ligger till!! Så halshugg mig inte för det.

puttar lite.. någon som vet något mer om denna kusen? förutom det man kan läsa på blue horse hemsida alltså.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 524
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 487
Senast: Blyger
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 116
Senast: valpköpare
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 612
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka