blödning vid sex.

T

titto

igår hade vi såå skönt i sängen..tills jag upptäcktre jag blödde lite...inte mkt lr så men jag ska ej ha mens ...slutade för en vecka sen..
men nu blev man orolig att det är något fel...

nån som vart med om likadantg nån gång??
 
Sv: blödning vid sex.

Ja i början av min graviditet, slemhinnorna blir skörare då.
 
Sv: blödning vid sex.

Man kan råka paja små blodkärl i underlivet ibland, det kan vara det du har råkat ut för.
 
Sv: blödning vid sex.

hur tidigt var det var det på din graviditet?
 
Sv: blödning vid sex.

Vet inte om det var till mig men jag kommer inte ihåg riktigt när det var. Hade nog inte gått längre än 3 månader ungefär.
 
Sv: blödning vid sex.

Läs Sveas inlägg :).

Jag har inga barn men hade en gång en v ä l d i g t välutrustad kille och då hände det titt som tätt.
 
Sv: blödning vid sex.

okej är väl ett blodkärl som pajat då..men tyckte det var konstigt för han ha ju ett så stor mer lagom för mig..

men mne skönt o veta att det inte var ngt mer fel då
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 973
Senast: Dorinda
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: malumbub
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
25
· Visningar
2 548
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp