Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blodpulver ingen fara - men är valpen smal/mager ? Annars får den i sig vad den behöver och bättre då minska intaget lite så den får upp aptitenVi har nyligen gått ner från 4 till 3 gånger. Äter Standart normal. Men önskar hon åt med bättre aptit. Funderade på att använda blodpulver som krydda till alla tre målen. Är de ok även till valp?
Som 6mån räcker det med 2 mål om dagen,så inte konstigt om den tramsar med maten.Vi har nyligen gått ner från 4 till 3 gånger. Äter Standart normal. Men önskar hon åt med bättre aptit. Funderade på att använda blodpulver som krydda till alla tre målen. Är de ok även till valp?
Håller med @dobbis, det räcker att ge den 2 mål om dagen. Min unghund som snart fyller 2 år, åt 3 måltider upp till 5.5 månaders ålder, sen började han tramsa med mitt på dagen-målet och då fick han börja äta två gånger om dagen istället. Då åt han med god aptit.Vi har nyligen gått ner från 4 till 3 gånger. Äter Standart normal. Men önskar hon åt med bättre aptit. Funderade på att använda blodpulver som krydda till alla tre målen. Är de ok även till valp?
Vi har nyligen gått ner från 4 till 3 gånger. Äter Standart normal. Men önskar hon åt med bättre aptit. Funderade på att använda blodpulver som krydda till alla tre målen. Är de ok även till valp?
Tusen tack för alla svar! Jag hittade lösningen att hälla varmt vatten på torrfodret en stund innan servering. Det blev succé. Tänk att ibland krånglar man till saker när de finns så enkla lösningarMin 6 månaders rottis valp är lite kinkig med maten. Är det någon som vet om man kan använda blodpulver som extra krydda även till valpar? Eller kan det vara skadligt?
.
Hur ger du maten till hunden? Står den framme alltid?