Blivande storstjärna!

K

kvarngården

Passa på att få Poohs autograf nu medan hon fortfarande pratar med oss! ;)

Nessan blir bara bättre och bättre och i helgen blev hon tvåa i Kristianstad! (Gärds).
Vilken duktig liten häst du har Pooh!!!! Grattis! :D

:o Tack!
Ja, Nessan var jätteduktig precis som ryttaren, de verkar stortrivas med varandra! :)
Jag skulle egentligen inte åkt dit i helgen för äldsta sonen fyllde 16 och halva släkten skulle komma. Men jag bjöd in folket sent på eftermiddagen så jag körde rally till Gärds och hann se henne i alla delmoment, hon startde först i sin klass sådan tur är.
Fick en kommentar av ryttaren som trodde jag hade mutat nån för att få det startnumret! :D

Jättestort grattis!!! Vilket namn har du förresten valt åt din minsting (spelar ingen roll om du är invandrad till Skäne från Halland eller om du är infödd skåning för de två dialekterna låter nästan lika för mig)?

Vilken snygging!!! Nasty Pooh kommer bli perfekt och jag håller tummarna för att han kommer leva upp till sitt namn ;)

Nej du! Jag hoppas att det är ironi i namnet! Hittills är han den snällaste fölunge jag haft! Fick raspa en framhov på honom, han var lite x-bent, han låg så fint och tittade när jag filade, låg kvar när jag var klar! Ett riktigt charmtroll! :love:

Nessan är bara SÅÅÅ duktig :love: :love: :love:

Leonesse: vad säger du visst får de som började tävla henne i dressyr och hoppning ta åt sig liiite iaf av hennes framgångar ;)

Nej jag var inte i Gärds "tack och lov". Det är alltid någon som skadar sig där :crazy: Inte roligt att inleda säsongen med att se olyckor.

Min säsongsdebut dröjer nog, har endast tävlat dressyr än så länge.
Jag åker till Tyskland i början av maj och skall sälja en ev 2 hästar så jag kanske inte har någon att säsongsdebutera på :crazy: iallafall vill jag inte riskera något innan Tyskland så därför håller jag mig till dressyr.

Klart att ni ska ta åt er av äran, tjejer!!!! :) Det luktar ända hit! :cool:

Ha ha! Ja, jag får väl göra ett försök då, även om de där jäkla reglerna inte kommit än (eller finalplats...) Japp jag är utvilad och på G igen, nästa helg har vi faktiskt tävling här hemma :bow: Då ska R gå lätt och så har jag ett par till som ska vara med. Sen bär det av till "grannen" udden den 8:e maj. Vilken fin fölis du fått! Till salu??? :angel: Nej i år ska jag försöka hitta ett bra sto och betäcka själv. Har nog ett XX på gång!

Fölis är till salu. Har även Winnie the Poohs syster till salu, rent fullblod har gått msv ft, 120 hoppning. Har fått två fina föl! :angel:

ja lite sugen blir man ju... Jag har just pratat med sweede horse, med 99.9% säkerhet så kommer finalerna att gå i Övedskloster den 4-5 september. Kvalreglerna blir förhoppningsvis klara i början av nästa vecka (har man hört det förut :crazy: )

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
340
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 372
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 922
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka