Blir det för mkt för shettisen?

S

sockerkakor

asso, Jag har nu en shettis som jag sköter 3/4 dagar i veckan, Men han som äger shettisen ska ha två som sköter alltså om jag tar 3dagar i veckan och hon med, Blir det för jobbigt för en 3åring? jag tycker själv att det inte är så bra idee eftersom att hon är lite virrig eftersom att hon nyss flyttat från ett stall till ett annat och jag är ganska ny som skötare och så, asso det är ingen som rider henne eftersom att hon inte är inriden.

Sv: Blir det för mkt för shettisen?

Det beror ju på vad du gör. Ska ni rida in henne eller vad ska du göra? Borsta är ju ingen fara och inte promenader men om ni ska rida in henne blir det nog lite jobbigt att rida 6 dagar i veckan i början iaf.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 115
Senast: Juli0a
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 617
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 601
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama