bli amatörtränare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Petra367
  • Startdatum Startdatum
P

Petra367

Hej!
Undrar om hur man blir amatörtränare inom trav, om någon vet nån sida man kan läsa om hur man utbildar sig? och vad det kostar, vilken erfarenhet som behövs

Sv: bli amatörtränare

Det bästa är att ta kontakt med din närmaste bana.

Gå in på din närmaste travbanas hemsida.. där brukar de finnas information.. går du in på www.stc.se så kan du där hitta en knapp där de står "travbanor" där hittar du din närmaste om du inte redan vet vilken de är.

Jag går just nu en b-licens kurs på Åby (kostar 2000 kr inkl alla böcker osv som behövs).
Imorgon har jag slutprov på kursen som var 8 ggr och jag är nervös och borde gå och läsa!!

lånar tråden lite och frågar dej, har du kört någon häst under kursen? Eller läser man bara?

Vi har kört en gång under kursen samt tränat att sela. Det är ju uppkörning samt teoretiskt prov.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Hej! Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt...
2
Svar
33
· Visningar
1 583
Senast: Emmmmma
·
Hästhantering Undrar om nån vet om Tristan Tucker har några elever som jobbar i Sverige? Alltså som är utbildade i TRT-method.
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Bee
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar