Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår gav min stavmixer plötsligt upp, funderar nu om jag ska köpa en ny sådan eller istället köpa en blender. Jag gör mest smoothies men ska lära mig göra soppor också. Tänker att blender känns lite smidigare men tar mer plats i skåpen. Vilket föredrar du?
Finns ju speciella skålar för att mixa med stavmixer i. Själv använder jag dock ett smalt litermått i glas.Vad har ni smoothiesen i, om ni har en stavmixer? Kanner att man anta vill ha nagot djupt och smalt for att det ska bli bra?
(Ar besatt av smoothies och tankte kopa en blender nar jag flyttar till ny lagenhet nasta manad, men nu tankar jag kanske om?)
PrecisFinns ju speciella skålar för att mixa med stavmixer i. Själv använder jag dock ett smalt litermått i glas.
Jag använder en 1-liters måttkanna i plastVad har ni smoothiesen i, om ni har en stavmixer? Kanner att man anta vill ha nagot djupt och smalt for att det ska bli bra?
(Ar besatt av smoothies och tankte kopa en blender nar jag flyttar till ny lagenhet nasta manad, men nu tankar jag kanske om?)
Vad har ni smoothiesen i, om ni har en stavmixer? Kanner att man anta vill ha nagot djupt och smalt for att det ska bli bra?
Samma som ovan. Mixern är liksom bättre lämpad för fruset. Klarar inte en smoothie som inte är iskallJag har både och. Stavmixer för soppor (enkelt att bara köra ner i grytan) och en ordentlig blender för smoothies etc (orkar mixa frusen frukt och is).