Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag var i Falsterbo i dag och kollade in 6 års hoppningen. Mest imponerad var jag av Bleckert Boy-vilken kapacitet, han hoppade som om hindren var 1,50 istället för max 1,30. Såg att han inte har löst licens i år, någon som har någon avkomma efter honom här?
Om någon härinne ska se Bleckert Boy i 6-årsfinalen i Falsterbo i morgon kan ni väl rapportera här, jag har tyvärr inte möjlighet att åka ner själv i morgon. Jag tyckte bara att han hoppade så bra när jag såg honom i veckan, så det är intressant att höra om han "alltid" hoppar så bra. Han verkade inte vara någon tidshoppare, men var som sagt högt över alla hinder.
Har sett en 07:a efter honom, kommer dock inte ihåg vad det var på mammas sida. Var dock ganska liten (född i mitten av februari och var lika liten som min som är född i början av april) men lika grov som en fullvuxen-testosteron-trippad tjur var dock väldigt söt, men som sagt liknade ungefär ett ardenner föl :P
Skönt att höra att han inte med säkerhet föräver "ardenner" då Hur som helst så är han ju inte i avel nu, han kanske kommer att vara sporthäst på heltid några år? En mycket intressant hingst tycker jag.
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Min kusin har två korthåriga collies, de hade passat perfekt. Inte lika glada i alla och envar som golden och labbe men ändå trevliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.