Blåsa på bröstet?

Olymp

Trådstartare
Upptäckte för ett par veckor sen en blåsa på min ena hunds bröst,mindre en en ärta och rätt hård.
Avvaktade några dagar för att se om den skulle gå ner,bokade en vet tid när den inte förändrats på några dagar.
Fick tid på onsdag och självklart har blåsan spruckit i fredags och nu är det bara ett ytligt sår kvar.
Upptäckte då ännu en likadan lite mer upp mot halsen. Hunden har inte kliat sig och det verkar inte göra ont när jag klämmer lite försiktigt. Någon som har en aning om vad det kan vara?
Jag hoppas den är kvar tills på onsdag så vet kan titta på den.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 834
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 723
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 505
Senast: Ela
·
Kropp & Själ Gammal användare, anonymt konto. Vet någon vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. För ett par dagar sedan upptäckte jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 488
Senast: ett2tre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar