Jag kan ha hittat på en hel del steg i den här tolkningen...![]()
Jag tror så kan vara fallet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ha hittat på en hel del steg i den här tolkningen...![]()
Alltså, förlåt mammas, missade detta inlägg, det trollades bort när jag svarade på ett annat (verkar vara någon bugg, för det händet titt som tätt) Men nu hade jag trots detta lyckats få med det bland mina multicitat så jag antar att det står 1-1 Buke-Bsf...@Blacksmithfarm Fast är inte alla som står inom parentesen att de vill vara med och läsa, och att man ska tagga dem när det kör igång?
Och är du inte sugen på ens något av förslagen?![]()
Så du menar att du quotar listan och ändrar din neutrala listning till en @-listning istället?
Eller ta tag i det där med ljudböcker kanske?Måste ändå upp till dagis och städa (föräldrakooperativ) så då är det lika bra att springa dit och hem ju.
Me alsoTrent! Fast jag gillar ju Rachel också
![]()
Men... Varför? Bitte explanare åt ett pucko som inte fattar tjusingen - jag vill ju vilja läsa vidare, typ (eftersom jag älskar världsbygget och flera andra karaktärer), så var så snäll och hjälp mig förstå varför hela universum blir förälskadei gnällfian Rachel?
Jag har läst 6 av böckerna. Flera gånger!För jag tar en liten (hm, nåja....) paus och försöker återhämta mig från... hatet, ärligt talat, innan jag försöker läsa om serien igen för att komma vidare till nya böcker. Men som sagt, jag klarar det inte! Rachel är helt jäkla outhärdlig för mig, och hur mycket jag än vill veta hur det går för alla andra i serien, och hur världen utvecklar sig osv, så orkar jag inte med sida upp och sida ner med "ååååh, Rachel är så underbar!", "ååååh, Rachel är en dröm!", "ååååh, jag är så kär i (/kåt på) Rachel!!!" - när Rachel är en gnällig idiot!
...
Hilfe...?![]()
Jag tror så kan vara fallet![]()
Alltså, förlåt mammas, missade detta inlägg, det trollades bort när jag svarade på ett annat (verkar vara någon bugg, för det händet titt som tätt) Men nu hade jag trots detta lyckats få med det bland mina multicitat så jag antar att det står 1-1 Buke-Bsf...
Och, jo så är det ju. Tror helt enkelt att jag gjorde det mer komplicerat med färgen...
För att svara på din fråga - har inte tittat på vad det är för böcker än. Skrev bara upp på de jag kände till till att börja med, blir säkert fler sedan. (Men jag har ingen läsplatta!Börjar, i och med den här tråden, bli sugen på en..)
Det är väl tanken oavsett färg eller inte... När det drar ihop sig till diskussion/lässtart så tar någon och @taggar alla som står i parentesen bakom sagda bok - så att alla är med på att det är dags.
Jag är bara lite färgtokig ibland... ( ni skulle bara se mina excel-dokument när jag är med i en ulvlek.......)
Det tycker jag verkligen du ska, ljudböcker är underbara! Jag hade aldrig
kunnat "läsa" så många böcker om jag inte kunde lyssna på dem![]()
@Barret Ta gärna bort [ QUOTE ]-taggarna, annars är risken stor att den som letar efter listan efter dig missar ditt inlägg eftersom citatet krymps innan man klickar på det.![]()
Haha, fast såååå mycket gillar jag henne inteJag tycker hon är helt okej, jag gillar kvinnliga karaktärer som kan ta hand om sig själva och inte förvandlas till hjälplösa våp så fort de ser en karl
![]()
Åhå, så tanken är alltså inte att man @-ar sig själv när man är klar, utan att försten som läst ut (och alltså skriver sina tankar om boken) självmant @-ar de som skrivit upp sig på den boken?
...
Men... Är det verkligen så bra, om de andra inte kommit så långt än?
Jag måste säga att jag gillar Rachel på det sättet att hon inte hittar sin HEA-snubbe i bok ett och så är de ett team forever and ever, utan att hon faktiskt hoppar lite. Och att de konsekvent kallar en snubbe för crap for brains.![]()
Jag måste säga att jag gillar Rachel på det sättet att hon inte hittar sin HEA-snubbe i bok ett och så är de ett team forever and ever, utan att hon faktiskt hoppar lite. Och att de konsekvent kallar en snubbe för crap for brains.![]()
Men... Är det verkligen så bra, om de andra inte kommit så långt än?
Hahaha, jaaaaaaa! Jag vill också kalla folk, oftare än jag gör, för crap for brainsSen gillar jag ju, som du redan vet, verkligen *Tink's a disneywhore* som svärord
![]()
DET håller jag faktiskt med om i alla fall! Det är en klar fördel, många (de flesta - i alla fall av det jag läst) är rejält svaga på "one true love"-pointen! Jag bara... Fortfarande... Vad ska alla med henne till, typ?![]()
OK, sorry! Så hur var det du tänkte dig det hela då?![]()
Alltså om jag läst Outlander tom kapitel 5 så skriver jag ett inlägg såhär:
" @Monstermom @Blacksmithfarm @Sasse
"tjipptjipp
Då spelar det ingen roll om du läst det eller inte, då väljer du bara att inte öppna den. Sedan är det kanske overkill att tagga i varenda inlägg, utan kanske bara när man ska börja läsa den så alla på listan är med på det?![]()