Biteless bridle

F

Fanatic

Hej!
Jag rider min häst mycket på hackamoore, men jag skulle vilja ha ett biteless bridle till honom för jag tycker inte att det fungerar helt 100 med hacket. Är det någon som vet vart man kan få tag i ett i biothane helst eller något liknande material? Det ska nämligen användas till distans och då är det skönt att slippa all puts med tvål o.dyl.

Joneya här på buke syr upp både bitless och sidepull i nylon, pm:a henne! *smygisreklam*
Annars, kolla säljesannonserna! Där hittade jag ett i läder av allra bästa kvalitet, jättesnyggt och i princip helt nytt för 450:- inkl. frakt! Är jag jättenöjd med!! :D

//jo7 :bump:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag läser till sadelmakare men eftersom jag är helt ovetandes om vad som är modernt och vad som går hem hos hästfolk idag behöver...
Svar
12
· Visningar
1 433
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 065
Senast: fejko
·
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 651
Senast: Stergo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka