Birth Alarm och likande

Sv: Birth Alarm och likande

Instämmer helt när det gäller svettdetektorn.Litar på den till hundra procent.Den har aldrig missat och vi har använt den till ett trettiotal fölningar varav ett par fellägen.Även om stoet inte ser svettig ut larmar den när det är dags.Har även haft den på ston som fölat i slutet av juni och har då skruvat ned känsligheten så har det gått alldeles utmärkt.Skulle inte klara mig utan:love:

Jag har ett Birth Alarm och ångrar inte en dag att jag skaffade det. Funkar klockrent är min erfarenhet :)

Hej.

Jag tycker larmen är sådär... hyrde mitt i 3 veckor, stoet gick över tiden, larmade flertal gånger per natt då min häst är en sådan som sover på sidan.

Men imorse hade larmet glidit lite åt sidan och slutade då att larma, halv 7 på morgonen stod ett sto föl i hagen, ganska så mkt pengar och mkt tid - och så missar man endå fölningen! :)

kl

Jag har en så länge batteriet som medföljde men nu kan jag helt klart känna mig mycket lugnare.

Nu har hon haft den på sig i drygt 4 dygn och den larmade först gången nu på morgonen, falskt. Så 1 falsklarm på 4 dagar är helt ok för min del.
Än så länge mycket nöjd. :)

Panikie; det går ju att ställa om den så den inte larmar när de sover på sidan?

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 253
Senast: JennyLz
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 650
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 788
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 387
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V