birma/ragdoll

Sv: birma/ragdoll

Jag har en birma! Han är 1,5 år gammal, cremetabby maskad och heter S'*Ylvali's Jason.
Bild..

Glaesirjagriderfrstagngen1august-1.jpg

Glaesirjagriderfrstagngen1augusti20.jpg

Jag och min sambo har 3 ragdolls. De är lugna och lätta att ha inne men leker gärna och är mycket tillgivna och ska allrid vara med överallt (inga stängda dörrar hemma hos oss):D . Från början hade vi bara en men han gillade inte att vara ensam så vi skaffade snabbt en till och då var det inga problem att lämna dem ensamma. Dock blir de väldigt glada när man kommer hem igen. :bump:

denise33.jpg

Dennis11.jpg

bruno11.jpg

Jag kanske skall förtydliga mitt inlägg. någon som har en birma/ragdoll blandning!

Men alla andra med birma och ragdoll är självklart välkommna att skriva! :)

Verkar som om vi med Ragdoll får fixa en egen tråd :idea:

Verkar som om vi med Ragdoll får fixa en egen tråd :idea:

hahaha nej nej det behöver ni inte göra! självklar är ni med renrasiga katter välkommna att skriva här! jag var bara mer intresserad av och se fall det finns fler med just birma/ragdoll blandning! :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Min nuvarande kattfröken börjar bli till åren och jag börjar överväga att flytta från landet och bli stadsbo, så jag börjar så smått...
2
Svar
33
· Visningar
1 814
Senast: Zoya
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 712
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
759
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sånger som du hatar
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hyresrätt villa

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar