VLMF

Trådstartare
Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny!

Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år gammal, inga skador i lacken eller så men det är nog inget vax kvar. Vi har lämnat in den på ”diamanttvätt” några gånger men nu behöver den nytt grundskydd.

Men det är en djungel! Rekond? Lackkonservering? Vaxpolering? I en del paket ingår både och, låter som kaka på kaka eller? Vill ha ett bra grundskydd som jag sen kan ”försöka” underhålla själv. Några idéer? 🙏

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: Sharpless
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 440
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 001
Senast: Calmiche
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 629
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka