Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur rengör man insidan av fönsterrutorna på ett bra sätt? Det blir en hinna som stör sikten i motljus.Eftersom jag jobbar som bilrecondare så tänkte jag startar en tråd hör med bilvård.
Både utsidan och insidan av bilen .
Så ställ frågor så ka jag säkert svara på era frågor Visa bifogad fil 74567
Finns två sätt@myzzan: Jag har ju en äldre bil som jag inte lägger alltför mycket pengar på (dvs jag lämnar inte in den på rekond) men finns det något bra och någorlunda enkelt sätt att fixa svarta detaljer på utsidan som blivit matta? Det ser så trist ut...
Jag fick utbildning på plats men de är med för 11 år sedan , de finns kurser .Jag undrar egentligen mest vad som krävs för utbildning för sådant jobb, hur det är att jobba med det osv Tycker det verkar kul men vet egentligen inte mycket om yrket.
Lämnas i till fälgfixarna . De är inget jobb bilrecondare gör.Kantstötta fälgar?
Spraya på med att blanda ut galltvål och vatten. Bara dränk de och sen torka avEn hund som har dreglat på instrumentbrädan och dörren försöker torka av när det händer, men blir saltränder som aldrig verkar gå bort. Tips?
Skicka bild . Är de som jag misstänker så är de inte grusväg. Sitter de hårt ?Vita delar utvändigt som blir svagt rödfärgade/gulfärgade pga grusväg, något bra tips?
Galltvål säger jag , drygt billigt och du kan blanda hur di vill utan att de blir blankt. Den glansen du förklarar där finns då silikonmedel i de då .Bästa rengöringsmedlet för hårda ytor på insidan (instrumentbräda o.s.v.), och som inte innehåller någon sorts interiörglans?
Medel som har silikon i och du vill halka rundor i på pedalerna såHur får man gummimattorna helt rena och så där fint glansiga?