Biltemas bältesstol

AgentCarter

Trådstartare
Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;)
Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när sonen är där och de vill åka någonstans så vill inte lägga några jättesummor.

Är det den som bara är en kudde? För den har iaf min son haft sedan han gick över till bilkudde och jag tycker den funkat utmärkt. :)

Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;)
Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när sonen är där och de vill åka någonstans så vill inte lägga några jättesummor.
jag har en sån och den är ok

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
760
Senast: Badger
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 748
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 435
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 944
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar