Biltemas bältesstol

AgentCarter

Trådstartare
Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;)
Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när sonen är där och de vill åka någonstans så vill inte lägga några jättesummor.

Är det den som bara är en kudde? För den har iaf min son haft sedan han gick över till bilkudde och jag tycker den funkat utmärkt. :)

Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;)
Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när sonen är där och de vill åka någonstans så vill inte lägga några jättesummor.
jag har en sån och den är ok

Liknande trådar

Småbarn Vi går igenom en tuff period just nu. Dottern får sammanbrott som byter av varandra, och sonen hakar på. Det är starka viljor... 7 8 9
Svar
169
· Visningar
9 347
Småbarn Sonen har ett stort behov av att utforska med händerna/känselsinnet. Han vill klämma, känna, bygga, plocka, hälla och skruva. Har han...
Svar
17
· Visningar
995
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 031
Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 042
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka