Mindre kul om man köper en stol och bara testat fram eller bak... Å sen måste man ändra plats. Det är bara tre platser du behöver testa. Sida bak, mitten bak och om man nu väljer att ha fram (vilket jag inte rekommenderar) så fram.
Ah, ja det problemet har inte vi. Jag har provat och svettats men det verkar bara finnas ett sätt att få in dem om vi ska kunna köra med.

Jag har inte tittat närmre på stolarna med Isofix. Fästes de även till någon del med bälte? Eller är det bara med I-fästet?

Det finns ju stol där man använder isofix fram till 18 kg och sedan fäster man med bilens bälte och då är användnings kilo 25.

Axkid Duofix tror jag är en sådan stol exempelvis.

Mindre kul om man köper en stol och bara testat fram eller bak... Å sen måste man ändra plats. Det är bara tre platser du behöver testa. Sida bak, mitten bak och om man nu väljer att ha fram (vilket jag inte rekommenderar) så fram.

Alla stolar funkar ju inte heller på alla platser i alla bilar. Den stol vi har funkar bara sida bak i den bil vi har, så det är snabbt testat.

Tack för svar! Hur lång är dottern nu när hon sitter bra i den?

Ursäkta att jag svarar sent. Jag kikade i bvc-anteckningarna och det verkar som att hon var cirkus 70 cm när vi bytte till stolen (typ i december) och nu är hon ungefär 76 cm. Upplevde som sagt att det var ett problem första tiden och jag tror att en lutningskil hade underlättat.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 657
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 469
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 130
Senast: lizzie
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 986
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII