Sv: billigt spån?
+1 på de!
KL
Jag la som sagt in 8 st och jag tycker bädden känns mycket mjukare än tidigare med kutterspån. Kutterspån innebär ju mycket luft precis som ovan skriver! Och jag som har en grishäst fullkommligt älskar detta att mocka i! Nu skall bara min haybar på plats igen så är allt perfekt
Sedan blir ju anläggandet av en ny bädd dyrare än om man använder kutter, men jag tror man får igen det med tiden sen
Jag är såld. Personligen blir det lätt billigare och mindre påfyllnad för mig på mina bäddar än kutterspån (som jag för övrigt hatar, den enda fördelen är att det är fluffigt och "snyggt" när det är nytt). Själva volymen på en bal kutterspån ger jag inte mycket för personligen, det är "tom volym" enligt mig -flyktigt och suger inte upp bra. Egentligen är det ju bara tunna träflarn så att säga. Jag anser att max hälften av volymen på en bal kutterspån är "verklig" mycket är luft och det suger inte upp.
Men det är min åsikt, och du har en annan. Det är ju helt okej.
+1 på de!
KL
Jag la som sagt in 8 st och jag tycker bädden känns mycket mjukare än tidigare med kutterspån. Kutterspån innebär ju mycket luft precis som ovan skriver! Och jag som har en grishäst fullkommligt älskar detta att mocka i! Nu skall bara min haybar på plats igen så är allt perfekt
Sedan blir ju anläggandet av en ny bädd dyrare än om man använder kutter, men jag tror man får igen det med tiden sen