Hejsan, nu är det så att Flexijoint är bra produkt och med risk att få lite "gnäll" från moderator så kan jag nämna att de bolag som är i Ebay
inte får sälja på den svenska marknaden och vi (Equimins i Sverige) har begärt åtgärder. VI har "exklusive" rätt på Sverige. I Sverige så har vi dels moms på våra varor och med en momssats på 25% SAMT att vi har kontroller och redovisning att göra hos Jordbruksverket. Dessa kostar pengar så klart, ganska mkt per produkt för att göra provtagningar mm. Priserna på Flexijoint är ok enl vad konkurrenter tar för sina produkter och likvärt kan man väl då säga är tex Conquer som är 3 ggr så dyrt. I övrigt kan jag hålla med om att Nypontillskott, Seaweed, Glukosaflex (Equimins produkt) mfl är bra produkter men samtidigt inte fullt lika starka doserade. Superjoint som oxå tillverkas av Equimins, som ngn skrev om är så klart mer Hyaluron än i Flexijoint men den innehåller inte Djävulsklo eller Bromelain. Blanda själv vet jag att många gör men då skall man oxå veta hur man skall blanda i förhållande till varandra när det gäller innehållet för att få effekt på bästa sätt.