Billigaste träckprovet?

N

Naggur

Hästarna i mitt stall ska avmaskas den 28/9 då dom byter till vinterhagen i månadsskiftet. Men jag vill gärna göra träckprov först.
Vart vänder jag mig så det blir så billigt som möjligt?
Försöker även få några andra i stallet att göra träckprov innan...

Tack på förhand:bow:

Sv: Billigaste träckprovet?

ibland finns det annonser om gratis träckprov. antar att det är så billigt man kan komma undan:idea:

annars kolla masken är väldigt bra.

KollaMasken är billigast. Är ni 10 eller fler så får ni mängdrabatt (direkt till Vidilab).

Jag var just på Helsingborgs Djursjukhus idag och passade på att fråga om man kunde lämna träckprov till dem. Jo, det gick utmärkt! De tog under 200 kr inkl moms (kommer inte ihåg exakta summan).

Nu är du ju på andra sidan landet, men det kan vara värt att kolla på hästkliniken nära dig om de inte också gör träckprover! :)

Liknande trådar

Hästvård Jag ska byta stall i månadsskiftet och fick nu mail från nya stallet och de vill att hästen avmaskas tre dagar innan inflytt. Träckprov...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 397
Senast: lundsbo
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla...
2
Svar
23
· Visningar
2 218
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
883
Senast: Lucifer
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 188
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka