Wille
Trådstartare
I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder inte så mycket då jag har wi-fi hemma från bredbandet. Bredbandet kostar mig 549 kronor i månaden. Går det att komma billigare undan? Det kanske det gör, men en hake är att jag lyssnar på musik från morgon till kväll. Den mesta musiken jag lyssnar på finns på YouTube och inte Spotify. Det drar ganska mycket bandbredd, men tack vare att jag har fiber så funkar det.
Att stänga ner internet till datorn kommer inte att bli bra då jag sköter allt jobbsökande via datorn. Mobilen funkar ö.h.t. dåligt att surfa på och göra saker som jag gör på datorn. Så jag behöver verkligen internet till datorn. Jag funderar på någon kombination av mobilt internet och betalt Spotify. Nu har jag gratisversionen av Spotify. Och måste jag uppgradera mitt mobilabonnemang då? Landar jag på samma månadskostnad hur jag än gör?
Att stänga ner internet till datorn kommer inte att bli bra då jag sköter allt jobbsökande via datorn. Mobilen funkar ö.h.t. dåligt att surfa på och göra saker som jag gör på datorn. Så jag behöver verkligen internet till datorn. Jag funderar på någon kombination av mobilt internet och betalt Spotify. Nu har jag gratisversionen av Spotify. Och måste jag uppgradera mitt mobilabonnemang då? Landar jag på samma månadskostnad hur jag än gör?