Kan du lägga ut bilder på hur det ser ut på dina apparater? Vad har du för operativsystem på datorn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lösenordet du angav när du skapade hotspoten på mobilen är det lösenord du sedan ska ange på datorn när du ansluter till mobilens delade hotspot (default nätverksnamn androidap)Startat om har jag gjort, provat med sladd har jag inte gjort ännu. Om det bara funkar med sladd hade det varit helt ok, men tycker det borde funka utan också eftersom jag fick upp en lösenordsruta i början.
Operativsystem..? Haha, det vet jag inte... :/
Kan ta bilder imorgon tror jag.
//r
Det lösenordet du angav när du skapade hotspoten på mobilen är det lösenord du sedan ska ange på datorn när du ansluter till mobilens delade hotspot (default nätverksnamn androidap)
Startat om har jag gjort, provat med sladd har jag inte gjort ännu. Om det bara funkar med sladd hade det varit helt ok, men tycker det borde funka utan också eftersom jag fick upp en lösenordsruta i början.
Operativsystem..? Haha, det vet jag inte... :/
Kan ta bilder imorgon tror jag.
//r
Inte? hon skrev att hon fick upp en ruta om att skriva i lösenord.Fast hon får ju nu inte upp rutan att fylla i lösenord.
Inte? hon skrev att hon fick upp en ruta om att skriva i lösenord.
Då skulle jag prova att "glömma" nätverket på datorn och lägga till det igen.Ja. Innan hon hade konfigurerat och angett lösenord på hotspoten. Nu när hon har det får hon vad jag förstår inte upp rutan igen och kan fylla i lösenordet.
Då skulle jag prova att "glömma" nätverket på datorn och lägga till det igen.
Jaha, nu sitter jag här igen och det vill inte fungera. Får inte upp någon lösenordsruta och det verkar inte fungera med USB-sladd eller bluetooth heller... suck. har åberopat alla eventuella datasnillen jag kan känna på fb, ska se om någon fattar...
//r
är det på datorn eller telefonen du inte har möjlighet att skriva in lösenord?Ja, jag tror också det, är antagligen bara nåt litet skitfel... men ska väl se om jag får nåt svar på fb först...
//r
Även om du tar bort/glömmer nätverket? Om inte det funkar att glömma/ta bort så kan du ju stänga av hotspot och ändra nätverksnamnet från androidap till någon annat.På datorn.
//r
Jaha, nu sitter jag här igen och det vill inte fungera. Får inte upp någon lösenordsruta och det verkar inte fungera med USB-sladd eller bluetooth heller... suck. har åberopat alla eventuella datasnillen jag kan känna på fb, ska se om någon fattar...
//r