Billiga dekorationer till juldukningen?

Lupino

Trådstartare
Var kan man köpa "krimskrams" i Stockholm? Jag letar prydnadstomtar (keramik/porslin) och liknande till juldukningen och tänker att det kan finnas i såna där butiker där man köper saker för en spottstyver.

Förr fanns en vid Karlaplan och en på Drottninggatan som jag inte minns namnet på. Finns det kvar liknande butiker idag, gärna i city eller norr om Stockholm?

Myrorna, Erikshjälpen, Läkarmissionen m.fl. säljer mängder av julpynt. Måste det vara nytt har flying tiger en del kul för billig peng.

Liknande trådar

Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
691
Senast: Bapelsin
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 393
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
851
Senast: MissFideli
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 149
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar