Billig torktumlare?

Lycanthrope

Trådstartare
Någon av dom billigare modellerna som är något att ha?

Vi skulle verkligen behöva en men har inte allt för många tusenlappar att lägga just nu:(
Viktigt är att den är duktig på hår och sånt, som den jag hade tidigare var (minns ej märke). Då var kläderna fria från hundhår och dammtussar efter en omgång :)

Sv: Billig torktumlare?

Jag har haft flera och jag tror att det enda som skiljer beträffande pris är hur länge de håller :)

Att ta bort hår etc är ju själva grundidén liksom....

Okej! Då är det kanske inte så dumt att kika på de billigare då, nåja.. över 3000 verkar dom flesta kosta :(

Jag har en Candy kondenstumlare som jag köpte för 8 år sedan för 2995:-

Den är kanonbra. Förvisso har jag ensamhushåll men här bor också två hundar och fyra katter. Dessutom kör jag mina arbetskläder minst en gg/v.

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
323
Senast: Fetaost
·
Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 209
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama