Billig hund!

Aningsfull

Trådstartare
Idag är det faktiskt inte dvärgpinschern som är billig för en gångs skull. ;) Den här gången är det greyhounden som varit stygg. :devil:
Vaknade inatt av att han låg och tuggade på väggen i sovrummet! :eek: Han har bitit upp ett stort hål i tapeten. :eek:

Harry som aldrig brukar ställa till med nåt hyss. Jag undrar vad som flög i honom. Man kan ju inte ligga och gnaga på väggarna! :eek:
 
Sv: Billig hund!

:rofl: Kanske. :D
Nej då, han åt upp all sin kvällsmat så han borde inte vara hungrig. :D
Knasiga hund.
 
Sv: Billig hund!

Den ovanan har vårt lilla valpskrälle... En kväll hörde jag ett konstigt skrapande ljud, tände lampan och såg ett stort, gapande hål i väggen. Fodrat med tidningspapper och MÖGEL, så det var ju inte bara ett lager tapet han drog loss. Han har även ätit på väggarna i hallen och vardagsrummet. :devil: Har spacklat och målat över och nu punktmarkerar vi valpis tills vi flyttar.
 
Sv: Billig hund!

Nästa gång nån av mina jyckar gör mig olycklig kan jag ju glädja mig åt att de iaf inte äter upp inredningen:angel:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 172
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 874
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 325
Senast: Sel
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 694
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp