billig digitalkamera alt delbetalning

gul_zebra

Trådstartare
Var kan man få tag på det?
Vill så gärna köpa mig en men är så fattig det bara går. Skulle vara om man kan hitta någon RIKTIGT billig eller kunna betala av... Tips?
 
Titta på pricerunner istället. Där finns prisjämförelser mellan massor av kameror, och du kan se att till exempel Siba säljer samma kamera för 449 kr, dvs 200 kr billigare än Alina system.

Jag tycker dock inte att du ska köpa någon av de allra billigaste kamerorna. De saknar ofta display, vilket gör att de inte blir alls lika användbara som vanliga digitalkameror. Bildkvaliteten är dessutom väldigt låg.

Försök hitta en begagnad digitalkamera istället. Då får du betydligt mer för pengarna. :)
 
Du får alltid vad du betalar för så om du hellre köper en billig, sämre nu är det ju upp till dig men du kan ju alltid spara och köpa en lite bättre och dyrare senare. Digitalkamerorna lär ju knappast gå upp i pris heller...
 
Tack för tipset :bow:

Jag får spara till en billig också så jag nöjer mig med en dålig så länge ;) Jag får fingrarna i vägen jämt ändå så bilderna lär det inte bli någon skillnad på när de är svarta hehe :angel: :D
 

Liknande trådar

Fordon Vad har ni för bilar? Vi behöver köpa en till bil i familjen och är ute efter en prisvärd, bränslesnål bil som är pålitlig och alltid...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 722
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
832
Senast: Mia_R
·
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
439
Senast: Windy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp