Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
med 3 svarta hästar på raken så kan jag svara på det där...
antagligen har man täcke större delen av året (eller står mkt på box och inte utsätts för sol på samma sätt) då bleks inte pälsen lika mkt, i kombination med svartschampo så hålls hästen väldigt svart.
Underbar bild
Undrar också hur du håller honom svart? Forsythia är svartbrun vintertid men under sommaren bleks hon av och blir solblekt mörkbrun istället, mer iår än tidigare.
Vilken bild! Kunde vara hämtad från vilken katalog som helst!
Kom på en grej, blir inte han solblekt på sommaren? Jag sköter ju min tränares häst som är svart. Svart som natten på vintern och våren men sen allt efter sommaren smyger sig på blir han ljusare och ljusare tills vinterpälsen kommer. Men din ser ju svart ut året runt?! Orättvist!
tänkte på svart sin färg rent generellt och hur man kan bevara den extra lystern i det. Svartchampo kan vara jättebra, jag använde svartschampo på min ena häst före tävlingar. Den hade dock en tendens att bleka av lite extra och fick en brunare nyans (speciellt då den ha täcke så liten del av året) dock hade jag bomullstäcke på den länge in på året ett år inför en planerad visning och då höll den sig kolsvart. Dock så bleknade den ganska fort när täcket togs av och den togs ut på sommarbete.
Den här jag pratar om är inte heller svartbrun. Inte ett brunt hårstrå så långt ögat kan nå, tills en bit in på sommaren som sagt! Förra året fick han ett sår på sommaren och när det växte ut blev det kolsvart där, såg rätt roligt ut när pälsen runt om var blekt..hihi
Min är också svart på vintern men har nu intagit brun färg.
KL*
Här är min (förhoppningsvis) nya stjärna
Starlight e. Twiligt () ue. Prestige - Master