Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

KL

Dannepanne :love:

dsc_0106_kopiera_5336e14d9606ee126150d04f.jpg

ettt_9_5336fb659606ee1da38028c9.jpg

ettt_1_5336fb019606ee3a17cafdbe.jpg

ettt_13_5336fb8b2a6b22ac95c790cd.jpg

ettt_12_5336fb812a6b2294cf8ccb37.jpg

ettt_2_5336fb0bddf2b33007bd8af3.jpg

Man dööör va söt. Blir hon inte dressyrponny kan du ju sälja in henne som fotomodell till vilket hästföretag som helst, tex livslångt kontrakt med Hööks.

Såg bilderna på facebook, hur snygga som helst! :love: Både du, grabben och hästen :) Vill inte du komma och hälsa på här och fota?:d

Tack snälla! :love: Vart håller ni hus nu för tiden. Jag skulle säkert kunna komma och fota om du vill. Inte för att jag är något proffs direkt. :p

Tack! Vad maffig och vuxen din kille har blivit, hur gammal är han nu?

Mooi, Tack! Hon har ju ett lite speciellt utseende. Smutsgul med grå man. :p

Chasmir, :love:

Vad rund Danny har blivit! Har han lagt på sig lite? Jättefin. :)

Man dööör va söt. Blir hon inte dressyrponny kan du ju sälja in henne som fotomodell till vilket hästföretag som helst, tex livslångt kontrakt med Hööks.

Haha, ja hon kan väl modella med Lena furubergs hästgrejjor från hööks. Hon är ganska lik de lurviga furubergs ponnyerna! ;)

T

Chasmir, :love:

Vad rund Danny har blivit! Har han lagt på sig lite? Jättefin. :)

Jaaa nytt hö sedan en månad tillbaka, lite bättre värden än förra men framförallt så smakar det bättre tyckte Danny som höjde sin maxgiva (så mycket som han äter innan han ratar allt) med 2 kg upp i hömängd! :up:

Han ser alldeles fantastisk ut! Finns liksom inga fel:)! Ni är jätteroliga att följa såklart och det känns som nu egentligen inte har något stopp i er utveckling. Hoppas verkligen att du kan behålla honom och motstå de troligen rätt fantastiska bud du får på honom.

*kl*

Jag kontrar bildmässigt med ett inte fullt lika tjusigt dressyrdjur som många andra i tråden, men ridmässigt börjar han bli ganska fin nu:). Tävlingsdebut om två veckor.
10155554_10202639770947356_15913636_n.jpg

Han ser alldeles fantastisk ut! Finns liksom inga fel:)! Ni är jätteroliga att följa såklart och det känns som nu egentligen inte har något stopp i er utveckling. Hoppas verkligen att du kan behålla honom och motstå de troligen rätt fantastiska bud du får på honom.

Tusen tack! Jag hoppas rida U25 på honom så innan dess ska han inte säljas oavsett bud. Så som det ser ut nu kommer vi även att behålla lillebror, men annars får jag hänvisa till honom vid envisa spekulanter :D

Allas underbart snygga dressyrisar, mums!! :d :love:

*kl*
Här tog vi barbackapremiären, 5e ridturen och allt :angel: haha!
Min underbara gigant så duktig han är! All träning på marken med att få en lydig häst visade verkligen resultat idag, när jag med hjälp av en liten pall skulle ta sats och hoppa upp på honom, han stod snällt stilla tills jag var uppe :D
LYCKA! :love:
10003202_10152285813451067_1434505560_n.jpg

Hon är helt ljuvlig:) Är hon 2 i år? Är planen att rida in henne i höst eller väntar man lite med ponnyer?

dressyrteamet: Din ponny (?) är fantastiskt fin. Ser riktigt ridbart ut:d

cashmir: Så fina ni är. Riktigt inspirerande att se bilder och film på er. Måste vara en nöjd uppfödare som sålt 2 så fina hästar till en ryttare som verkligen kan kan förädla dom på bästa sätt:)

Hon är helt ljuvlig:) Är hon 2 i år? Är planen att rida in henne i höst eller väntar man lite med ponnyer?

Hon blir två år 18 Maj! Blir troligtvis ingen inridning det här året, man visar ju inte ponnyer ridna på treårs. Själv tycker jag att det är lite tidigt att rida in ponnyer vid 2,5. Men vem vet! Hon kanske är hur klar som helst i höst. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Lady_S
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 355
Senast: doppler
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka