Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

supersöt och fin!

KL.
Nu är jag och stallägarens femåring igång, tog lite salubilder idag därav vita lindor och flätad :D Men jisses vilken fantastisk häst, jag får svårare och svårare att se anledningar varför jag inte ska ha honom själv :p
Men hästar kostar och tre känns som en för mkt.

1970910_10152038098791344_464034244_n.jpg

1507004_10152038101216344_1322021869_n.jpg

1688072_10152038122546344_687300399_n.jpg

1012865_10152038140566344_1884935777_n.jpg

1975181_10152038146621344_409818925_n.jpg

....början på en bockserie :D vi bjuder på den haha
1947331_10152038133501344_512751392_n.jpg

Danskt varmblood (Danish Warmblood). :) Men Cassalus är ju rätt slimmad i typen så jag kanske lurades av det! Vad finns på mammans sida?

Ja, det är rätt slimmade hingstar en bit tillbaka. Har börjat sätta mej in i stammen. :) Jag har tyvärr inte hennes pass i handen (hämtar hem henne på lördag).. Så jag får återkomma med det :)

Mvh Domino_s

Domino: har du inte kvar PRE/fullblodskorsningen?

Vad jag vet så har jag aldrig haft en sådan korsning (om du nu menade mej)? :D

Jag har kvar mitt svarta sto, hon är knabstrupper/varmblod och sen hade jag en valack som var fullblod/varmblod. :)

Mvh Domino_s

Underbar!
Ta den bara, du får väl rida senare in på natten så du kan jobba mer bara ;)
(Säger jag som absolut inte har råd att fullfölja mina tankar på att göra mina två till tre ;) )

Jättefin! Verkar som om HC präglar sina fux-barn ganska bra. :d Å du, klart du vill ha en till! Perfekt å ha den där å rida, träna å tävla när du rider in Hollie ju! ;)

Vad jag vet så har jag aldrig haft en sådan korsning (om du nu menade mej)? :D

Jag har kvar mitt svarta sto, hon är knabstrupper/varmblod och sen hade jag en valack som var fullblod/varmblod. :)

Mvh Domino_s

haha förlåt då har jag blandat ihop dig med ngn annan. förlåt :( vad söt den nya var oavsett :) får fundera över nu vem sjutton det är jag blandat ihop dig med och vad dennes nick är.... ;)

Charlottee: fin häst :) men är den 5 år? vad har den gjort tidigare, gissar att den är rätt sent tagen/riden? :)

Senast ändrad:

ja f-09 , han är sent tagen och till salu pga ägarens privata skäl, också därför han är efter i sin utbildning :)

Michis mooi och maja_kandi haha tre röster är alltså för! :D Blir lättare när jag vet om jag får hem mitt avelssto i vinter lr ej. Som det är nu måste jag ta med henne i beräkningen... vill inte stå med tre hyror igen :wtf:

Japp en sådan har jag:D

lite bilder får vi väl ha iom tråden

23dec efter koliker och konstaterat magsår

härom veckan efter lite löshoppning

och en bara för att han är söt

Du ser, alla tycker du ska ha honom ;)
Tar du hem avelsstoet och avlar får du ännu fler ;)

Han är så fin! Kommer komma ikapp på nolltid när han sätts igång ordentligt,
har en proffsutbildning som 3åring i botten ju :)

+ Mackan, Charlottee och Pontevecchio
Tack så mycket! :)

Rozalie heter hon :)

Tack!
Jag kan bara hålla med och det ska bli riktigt roligt att se hans kroppsutveckling.
Han är bara hanterad sen nyår då jag köpte honom, riden ca 2 mån.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Lady_S
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 355
Senast: doppler
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka