Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej, han fick åka hem till uppfödaren igen eftersom Calle skulle igång. Troligtvis kommer fuxen inom en snar framtid åka vidare till någon (fanns två alternativ) för vidare träning och utbildning. Känns jätteskönt att de redan hade en liten plan för honom, så att han inte bara blir gående -det är han för bra för.
Haha, vilka ögonblicksbilder. Dom är bra tokiga ibland...
Catrool: Härliga bilder!
Miedo: Fina ni är!
mooi: Så roligt att ni kommit igång igen, han är så fin!
KL
Bidrar med en print ur film från dagens tömkörning. Halva första delen av passet gick skit. Hade riggat mobilen för att få film, men självklart har den slutat filma efter ca 25 min, dvs ungefär där det började gå bra, för att minnet blev fullt! Varför är det alltid så!? Suck... Jaja, här kommer en bild från precis i slutet av det som ändå blev inspelat.
Det måste ju vara nånting med kameror som gör att det automatiskt går dåligt. För sista delen av passet gick såklart riktigt bra.
Haha, måste vara så!
Oavsett så ser han härlig ut din kille!
Kl.
Söndagen bjöd på en härlig uteritt med mycket tryck och skolor. Nu sitter skänkelvikningarna åt båda hållen i skritt och i trav. Han är framme till handen och rör sig bättre för varje dag som går. Tryckte för första gången på i galoppen och saaaatan vad häftig han är!
*kl*
Tack så hemskt mycket allihopa om har kommenterat om Fjärilsviol!!
Det gula hon har på frambenen är efter jodopax då hon hade otur och fick mugg på frambenen medans hon var iväg för inridning.
Trädgård & Växter
Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
Hästmänniskan Ja jag håller med dig i det du skriver. Har man en verksamhet som man ska leva på och det inte går ihop sig då är det ju inte en hållbar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.