Bildtråd!

Sv: Bildtråd!

Visst är han, jag fick ju ta bort Lindmarkarn då hans ledinflammationer återkom för 5:e gången efter en långsam skritt igångsättning i tre månader... :cry:
Men Charmör är verkligen en god efterträdare! Å han gör verkligen skäl för namnet ;)

Wow frieser e ju så snygga:love:
Är det en sele från Tärnsjö? Snyggare loksele fån man leta efter;)

Japp, det är en tärnsjösele :love:. Draglädret är lite för kort för henne men det fungerar när man bara drar lätta saker. Selen är köpt till en av mina egna hästar. Detta är en häst som jag har hemma för inkörning. Visst är hon vacker....

tomkor080415-lina_6.jpg

Ja nu trivs jag väldigt bra men det har känts trögt, fast det har hänt mycket ändå :) Jo det är URF-tävlingen, den gick nog ut 5e men det har ramlat in en hel del extra efter det. Kul med så många starter och hoppas att alla fortsätter köra resten av säsongen. Väldigt många nya (för mig i alla fall, har inte tävlat här upp de senaste två säsongerna...) och det är alltid kul! När ska du tävla då??

Hade jag inte varit en mesig skit så hade jag ringt och frågat om man hade fått efteranmäla sig :devil:
Hade varit bra att ha något sådant att sparka sig till.
Men men får väl bli något annat längre fram, i helgen blir det fira att man blir gammal.

Och varför gjorde du inte det då?! Då är det hög tid att anmäla sig till Lycksele nu då! Och grattis i förskott:D

Fast det är idag jag blir gammal (30 :eek:), ska bara fria med lite släkt till helgen :p

Ok hm ska kolla upp Lycksele, behöver något att sparka mig till om jag ska komma nån vart nu.

PICT0012.jpg

En herre som VÄNTAR på att matte ska komma i form då HAN är i form och VILL...
I väntan på de är de ju tur att nya kompisen är kulig att leka med..

Anna-Carin

Lägger in några bilder på en grå hingst på fjordhingstpremieringen i
Norge. Har ni sett! dom är förmodligen väldigt okunniga, dom har ju svarta tömmar! :eek:;)

Ja hellre då som jag, lånade bruna tömmar än egna svarta :angel:

(nu ljuger jag, jag vill ha egna tömmar jag med och jag skiter nästan i färgen snart...fast allra helst vill jag ju ha oxblodsfärgade)

Här är en "på väg ut" bild på Tom i alla fall!!!

Maj2008002.jpg

Den var läcker :d
Jag gillar musblackar.

Jag har också svarta tömmar, orka köpa nya bara för färgen eller :o

Schelin-j du har en sådan vagn som jag vill ha, kan jag få din? :angel: Jag har nåra guldpengar du kan få..

Musblackar är bara sååååå snygga, kanske därför jag köpte min grå kille....:love:

Har ni sett! dom är förmodligen väldigt okunniga, dom har ju svarta tömmar! :eek:;)

HOPPAS verkligen det där var menat som ett dåligt skämt! Att döma ut någon pga av färg på tömmar tycker jag är väldigt taskigt! De kanske tycker det är snyggare med svart, låt dem då tycka det!

Jag tror att det var väldigt mycket ironi i det där :angel:

Men det är ju några här på forumet som faktiskt har den åsikten :eek:

Japp! Anna hade alldeles rätt :rofl:
Det dröp av ironi, jag skulle nog inte få för mig att döma folk efter en sådan småsak. Man ska nog inte ta mig på så stort allvar här på Buke.;)
Däremot tyckte jag att han som körde var duktig, var väl två olika karlar som körde 4 åringarna.

Hade lite kul åt stockarna som dom drog runt på, dom var hyffsat avslipade på sidan som drogs mot backen. :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 220
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18