Bildtråd!

Sv: Bildtråd!

En dåligt bild men bild dock. Träning i helgen som kändes väldigt bra och idag provade vi lite maraton. Blev lite skakis dock, det är ett JÄVLA tryck i hästen!!

7b26b776e640a697b78e616504765cc8_640_401.jpg

Så det där är nya pållen? :D

Här är en bild från en mulen dag i april. Zorro gick ovanligt bra.

c226aa032c22df30168de6b0a36a8bd3_640_483.jpg

Japp det är han!

24 anmälningar tror jag det är till tävlingen nu! Laddad?

Oj, så många? :) När jag anmälde mig var det 12 men då har det ju kommit till betydligt fler. Vad kul! :D Klart jag är laddad, är du? ;)

25 nu tror jag.. Jag är laddad. Fast jag är borta en vecka nu och kommer hem måndagen innan så vi får hoppas att det sitter tills dess!

Oj men vad roligt att så många sluter upp! Ja Zorro börjar komma i form nu så det blir en mjukstart... Jag håller tummarna för att han håller sig fräsch i sommar.

Min får kanske vara med på bild oxå, inte inkörd än, och ingen som kan ta kort då jag tömkör, men hon ska bli körhäst! Sele o vagnen bara väntar på att få användas, men det är väl lång tid kvar än gissar jag.. Tömkör bra i skritt än så länge..

19579052.jpg

Såg i startlistan att det var en del nya ekipage också, det är ju kul :) Eller åtminstone sådana jag inte träffat/sett förr.

Länge sen jag var här sist.
Jag kommer nog att grooma i Umeå åt nån från Villvattnets KS.
Kommer tävla för dem lite senare under säsongen, har också ny häst som inte riktigt är i form ännu :D
Här kommer två bilder på nya skönheten Charmör

Fina hästar ni ha alla som lagt in bilder!
Ska bli kul å få se västerbottningarna i Umeå! :D

Jo han är en bruks! Från skåne! :)
Selen är en Ideal från Börjes :)

PICT00110.jpg

Krutrök och jag håller oss hemma ett tag till då JAG är ur form.
Nu när Pelle har flyttat upp till Piteå och Krutröks sällskap lilla Joystick Diablo INTE är så krävande. Så hoppet finns att jag ska komma i form till NÅGON tävling i allafall.

Anna-Carin

OJ! det första jag såg var öronen pannluggen och ögonen, Tiger ?tänkte jag, vadå jag har väl inte lagt in någon bild på honom här.
Hehe fina lilla killen din :D

Är du på G att börja köra honom mer nu?

Här kommer en bild på ett friesersto som drar två linor. Hon ska köras in och det går framåt!
080415_linor2.jpg

Har köpt en rockard för ett tag sen, men den ska fixas lite. Han är väl eg redo att sättas för vagn, men vill ändå vänta lite. Har lite annat att jobba med så länge, typ trafik, att gå nära vägkanten (jättetråkigt enligt honom). Trafiken bryr han sig inte om, men jag vill vara helt säker, endel blåser förbi i 3498 km/h.. :crazy:
Siktar på att hänga på vagn i sommar på lägret, kanske ev nångång innan det :) Han har stått mellan skacklarna och gått framåt medan pappa drog vagnen framåt, gick fint :)

*åsså var novellen slut* ;)

mer körbilder! :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 220
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen