Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Jaa, jättesöt är han! Jag köpte hem lite gröt och en palsternacka för att prova med smakisar här såsmåningom, jag hoppas att hon kommer gilla det :)

Den frisyren lever sitt eget liv... Just nu ligger den dock ner efter ett bad med mycket olja i vattnet för att försöka massera bort lite skorv.

Hur gammal är hon nu?

Miltons frisyr levde också sitt liv tidigare, men det har gett med sig efter idogt vattenkammande :D

Kl

På tal om vatten så var vi på bebissim igår, vi älskar det bägge två!
bad+och+kusintr%C3%A4ff+oktober+-10+015+omgjord.jpg

bad+och+kusintr%C3%A4ff+oktober+-10+004+omgjord.jpg

Mysiga bilder!!

Vattenkammat hår gör bara hela Es frilla till en lockboll så det fungerar si sådär här ;-)

*kl*
Hej hopp allihopa!
Jag har inte varit inne på föräldraforumet på en halv (hel?) evighet. Det blir lätt lite för mycket tid vid datorn, så jag har fått ransonera forum och underforum ... :o
Men shit pomfritt vad alla barn har växt sedan jag tittade in här senast, och en hel del nya har tillkommit dessutom.

Jag bjuder på en dagsfärsk bild på Alde som numera kan titulera sig sjuåring, här galopperandes på Fnatte:
DSC_3918800.jpg

Både hästen och Alde strålar av lycka, vilken härlig bild!! :love:

Efterlyste dig för ett tag sen, det har vart tomt utan dina bilder ;)

Gjorde du? Så rart av dig!:love:
Jag får försöka posta lite bilder här igen då. :)

Mysiga bilder!!

Vattenkammat hår gör bara hela Es frilla till en lockboll så det fungerar si sådär här ;-)

Hur gör du med hennes hår då?! För hennes frilla är ju hel-skön :D
Som synes på badbilen så är jag också ganska lockig och har ett hår som lever lite sitt eget liv, men i vatten blir det ju platt och tungt, annars är det idogt plattande med plattången som gäller :p

Hon fyller 4 månader imorgon :) Jag försöker vattenkamma henne också men det hjälper inte här heller.

Jättefina vattenbilder! Vi ska på första babysimmet ikväll om vi nu orkar, M har varit vaken i 2 timmar redan...

Öhm hur jag gör =/ Jag kan inte gör någonting eftersom vissa delar är korkskruv och andra delar rakare. Jag ska knäppa kort på korkisarna när hon vaknar så får ni se vad jag har att tampas med. :D

Funderar på om man ska klippa upp håret på sidorna och på så sätt bringa lite lockar i längderna också, hon blir ju lockig när hon badar alt jag försöker vattenkamma ;-)

Alla som träffar henne säger att de aldrig sett något liknande, så jag med mitt relativt enkla hår står helt handfallen =D

knapp

Lite nya på Nova
På marknaden och åker karusell med bästisen Tindra. Nova som tittar in i kameran
13188_1286383618.jpg

Första biobesöket=) Såg Toy story 3 och hon satt tyst och still under hela filmen=)
11923_1286964343.jpg

En ät-bild=)
79029_1283530120.jpg

Jag och Nova ute på en ridtur
48368_1282993529.jpg

Rider på mammas häst=)
33502_1282993765.jpg

Kramas med hunden
18923_1284279446.jpg

Skitkvalié på alla bilder, tagna med mobilen

Tack!!
Här kommer du en liten bildbomb från sommaren, bilder som jag TROR att jag inte har visat här.

Bostrollen i sin koja:
kojan.jpg

Glass är gott:
idun3.jpg

Idun på Aldes skol (F-klasss) avslutning:
idun1.jpg

idun.jpg

Alde har varit kreativ och gjort en krans:
alde.jpg

Idun rastar mormor:
idunrastarmormor.jpg

vindvissla och Poppinella: Tack, så snälla ni är. Och ja, visst har de blivit stora! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar