Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Huvva, magsjuka hos er fina påskkärring nu? :crazy:

Haha, blunda på du :p

Hon är 1 år och 4 månader. :)

Ok baramin lilla som ser tok barnslig ut då :rofl:
Hon är ju ändå 1 år och ehum 1½ månad

Mja tror inte det var magsjuka egentligen, hon har varit rejält förkyld med uppåt 40.2 i feber och nu var det nog hosta och slem som ställde till det. Storebror kan hosta så han kräks också :crazy:

*knapplån*

Säger som flera andra, så mycket underbara ungar och jag är tokdålig på att kommentera ....

Långfredagen förra året tillbringades på förlossningen och nästa lördag är det ett år sedan lilleman kom, var har tiden tagit vägen? Håll tillgodo med blandade bilder på bustrollet ;)

dscf2062_81593507.jpg

Tokungen :love:

dscf2058_81593305.jpg

Skäller lite på dammsugare

dscf2053_81593065.jpg

Bara underbarast

dscf2047_81592783.jpg

Och så lite drama som avslutning ...

/esprit

Min älskade skrutta fyllde TVÅ ÅR igår !! Hurra hurra !

Vi började med att baka lite bröd

DSC_5966.jpg

Och fixa påskpynt med små Elinabilder i :D

DSC_5983.jpg

Och baka cupcakes (Elina gillar inte tårta, vi satte två ljus i hennes cupcake istället )

DSC_5981.jpg

Så lekte vi med ballongerna

DSC_5992.jpg

Och tills lut var vi trötta men lyckliga, när hela släkten varit här & firat!

DSC_6009.jpg

Mycket presenter blev det!

Åh gudars vilken sötnos! Elina får vänta med att bli påskkärring till nästa år :D

Förlåt men hur kan du lägga ut en sån film helt öppet? Det är sjukt att man ska behöva tänka på det sättet, men tänk på vilka galningar det finns där ute...:(

det är just därför jag skev att jag var tveksam mot att lägga ut den, och inte tänker ha den utlagd många dagar.

Sen ska man tänka så finns det ju inte mycket man kan lägga ut, finns ju galningar för allt:crazy:

kl

Isaac 14 veckor gammal

Traktorn tycker om att åka barnvagn :D

Hur kul var det att ha med fyrhjulingen i duschen? :D

En irländsk fåraherde....

Bonusbild på pussmunnen

Å grattis stora, fina Elina! Så otroligt söt hon är, älskar sista bilden!

esprit: Så stor han börjar bli! Det är bra att ha lite humör :love:

jerseyko: Hon växer så det knakar, och hon är så himla lik Rasmus! Sjukt söt!

olgaklara: Jösses, en till som växer! Det är inte klokt vad fort det går! Han ser ut som om han tycker om citron, du skulle sett Mys min när hon fick smaka på en.. :eek:

Vindvissla: vilka härliga bilder! Älskar fotbilden på lille Isaac och fårbilden med Sam! Ser alltid igt ut hos er!

//julia

Herregud vilken underbar liten påskkärring! :love:

YorkWann: Ytterligare en underbar påskkärring! Så söööööt!

Tillit: Din lille Emil är verkligen ett charmtroll! Han blir nog farlig för flickorna i tonåren ;)

comfort: Det är bra med styrketräning, snart kanske hon börjar krypa också! Hon är alldeles underbar din lilla dotter!

//julia

kl

I helgen har vi fällt träd, och My var med ute i skogen såklart!

Härmar grisen

Å, en motorsåg!

Lite omväxling förnöjer, så grushögen har också varit välbesökt

//Julia

Theos första ridtur:

theorider.jpg

Theos kommentar när han fick syn på Bobby (ponnyn) var: Mmmmmm, vilket betyder mu... ;)

Han var överlycklig och skrattade högt under "ridturen". Skrek dock när jag tog ner honom.

Bobby, som endast är 96 cm hög, ser ut som en jättehäst! Om inte jag hade stått bredvid... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 361
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 971
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 589
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar