****BILDTRÅD **** marniblå/vit outfit

manpila

Trådstartare
Nu vill jag se ALLA era marinblå/vit outfit:D
Anledningen till detta är att jag själv ska skaffa det till min väldigt ljusbruna,nästan fux färgade häst. Och för att var 100% säker på detta så vill jag se era;D
Så in med maaaaaaaaaaaasss:banana:ssor med bilder
:rofl:

Sv: ****BILDTRÅD **** marniblå/vit outfit

Inte värdens bästa bild men vi lyckades passa in med både marinblått och vitt. Har nästan bara marinblått till honom.
Hoppas bilden hjälper lite.

420323_3375277017655_1141227754_33386909_1669967932_n_193314887.jpg

Här har du en smickrande bild på mig och min ponny. :angel:

stellasuur.png

Hon har på sig marinblått schabrak och boots med vita detaljer och till synes vita lindor,
jag har marinblå ridbyxor och röd jacka av någon anledning. :p

Här är fux med vitt, dock inget marinblått.. Har det också, men hitta inga bilder nu..

casso55redliten.jpg

jag får ta några bilder på mina marin blå + vita saker ^_^älskar marinblått och tillsammans med vitt/silver är det :love:
letade efter ett marinblått schabrak med vit kant på göteborg horse show, gick flera runder men hittade endast sladdriga med fel marinblå färg, tokdyra, eller dressyr :(. så mitt letande efter det perfekta schabraket fortsätter ^_^.

jag får ta några bilder på mina marin blå + vita saker ^_^älskar marinblått och tillsammans med vitt/silver är det :love:
letade efter ett marinblått schabrak med vit kant på göteborg horse show, gick flera runder men hittade endast sladdriga med fel marinblå färg, tokdyra, eller dressyr :(. så mitt letande efter det perfekta schabraket fortsätter ^_^.

Jaaa gör det;)helst på hästen xp!
Men hööks har ett dressyr schabrak som är marinblått och har en vit/silvrig kant runt om,de är as snyggt. Det är det som jag tänker köpa isf;).

In med meeeeeer bilder;D såååå snyyyygt är det:banana:

mini bildbomb på mina marin blåa saker,
32906068.jpg

sammets schabrak från gekås ljusblå + gul passpoal, 50/50 lindor horze(orkade inte linda hela hästen), ländtäcke märkeslöst
32906069.jpg

hoppschabrak, tror de tär top rider eller ngt
32906070.jpg

creme färgat hansbo med marinblå kant
32906071.jpg

grått protektor med marinblå,vit och silvriga passpoaler. + marinblått ylletäcke med ljusblå kant och vit passpoal
32906073.jpg

equiline luva, guldkant men så sliten att det inte syns :p
vill ha ett marinblått med vit kant för att göra samlingen komplett :love:

trots att jag drog fram alla marinblå shabrak så blev vi grå-rosa tillslut :rofl:
sadeln ligger i bakvikt pga att jag råkade lägga sadeln för långt fram samt inte hade ngt får under sadeln, åtgärdades innan ridningen.

Inga fantastiska närbilder precis och jag kör inte längre på blått så jag kan inte ta bättre bilder heller, men:

Marinblått schabrak med vit passpoal/kantband (vet inte vad som är vad. :p), mörkblå kavaj.

Marinblått/vitt schabrak, ryttaren har vit tröja.

vlcsnap-2012-02-15-21h04m35s179.jpg

*kl*

Har kommit fram till att jag har en hel del just marinblå grejer. Inte så många bilder bara....

26359807.jpg

iof lite rött oxå...
29083707.jpg

26768709.jpg

Jag tycker marinblått är supersnyggt! :love: Och tillsammans med vitt är det :d

Såhär kan vi se ut. :)

nysadelcrown.jpg

trav_5071029.jpg

trav050717.jpg

hopp19.jpg

klapp070926.jpg

trav4.jpg

Har lite marinblått dock inga super bilder men här kommer några :P

5a16r.jpg

2r7ua2o.jpg

33z8snr.jpg

Har matchande schabrak till huvan men det ville inte vara med på bild :P

tack till era alla som har lag upp era bilder på den marinblåa-vita outfiten :D. har nu in skaffat mig den outfiten. ska se om jag lyckas lägga upp bilder;).
32909694.jpg
32909683.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 371
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka