Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej, nu är det dags för lite nytt material härifrån. Inte världens bästa film, lite lång och ganska tråkig. Den är ju i första hand gjord för min skull, så jag kan se hur illa jag sitter och hur mycket olater jag har för mig.
Men när jag jämför med våra första filmer från i höstas/vintras..Oj oj, kan man säga! Vi börjar ju nästan bli ett riktigt ekipage
Idag var jag och lille Paj på en pay and jump. Sjukt kul, men svinjobbigt! Jag hade extrema problem med sadeln och tyglarna, hur tusan orkar man rida med sån utrustning jämt?
Fick ett par vägran och ett kliv över och genom ett hinder, men jag var glad ändå
Herregud, jag känner knappt igen Paj längre! Vart är den taniga lilla galningen jag först träffade? Sjukt bra jobbat, och jag är fortfarande avundsjuk på att ni vågar hoppa så högt
KL
Lite bilder när jag red mitt 4-åriga quartersto Smart Brownie Lena härom dagen...
Hade tänkt sälja henne då jag inte tycker att jag riktigt hinner med att träna så mycket som hon behöver....
Men så visade det sig att hon förutom vara enormt trevlig och talangfull dessutom också är en fantastisk barnhäst sin ringa ålder till trots!
Min 10 årige son är kääääär och vill nu lära sig att rida "på riktigt" och helst skulle hon bli hans egen också( nåja...) Så nu söker jag vettig medryttare på halvtid och behåller pärlan
*kl*
Så har man blivit storhäst ägare igen Ett 2 årigt sto paint/nordsvensk, men man ser inte särskilt mycket nordis i henne mer än att hon har en stor mule och är lugnet själv Hon än inkörd men aldrig haft sadel på sig eller liknande. Nu ska jag försöka bygga upp lite muskler på henne från marken innan vi börjar med sadel då hon saknar en hel del ryggmuskler för stunden.
Ingen aning, vet bara att hon ska vara korsning nordsvensk/paint. Uppfödaren hade lämnat iväg henne till inkörning och försäljning så hon som sålde visste inte vilka hon är efter. Men ska försöka få fatt i det