Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är en liten film från igår på mig och Noreena. Om jag får säga det själv är jag sjukt imponerad av hur bra det går. Vänta bara, snart kommer vi ut på tävlingsbanorna
Filmen ser lite skev ut, filmad med fisheye.
Förlåt om jag drar upp något gammalt... Vill inte göra det jobbigt för dig, förlåt isåfall. Till och börja med, jag är ny här och har ingen koll på western... (Tråden ligger ju ändå här.) så ha lite överseende med mig
Kände bara att jag var tvungen att säga att din häst ser så himla mysig ut, vet att det bara är en bild men han kändes så gullig och härlig. Och vadå inte eyecatcher? Jag hade absolut tittat extra på honom, han påminner om många av de underbara fd galoppörerna på vår ridskola, som då är fullblod.. xD
äntligen åkte vi till ridhus i förrgår, så skönt att slippa leran! Red på ridbanan igår och jag tror vi tog halva sandlådan med oss in i stallet efteråt. Pållen har tappat alla muskler ;/
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.