Bildtråd 2010

• Western
  • Trådstartare Trådstartare CindyLou
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 168
  • Visningar Visningar 124 990
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Wrangler!
HUR ska du hantera Brittas man?? Mitt stos man ser likadan ut och jag får ingen ordning på den! Tips mottages tacksamt!

Nåna på Rein in sweden!

62427_435923114863_574759863_5272480_7762235_n.jpg

Grattis till alla vinster och plac. på Km:et!!! :D

Wrangler: Gud va mackan va fin!!!!!!!! :D:love:
Och härlig lite spegelvänd kopia på sin mamma den lilla fölisen :laugh:

Nice!! :love:

Jag har alltid undrat en sak och det är varför man har skydd på ena knäet på många reininghästar. Vissa har jag sett har något som ser ut som en upp och ned vänd boot (är det det? :p) under knäet.

Okej :) Jag visste att det var något sådant men exakt varför har jag inte kommit på förrän nu :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
10 962
Senast: Zoya
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 812
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 196
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
908
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka