Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Slängde in en bild på Jacks rakade man i en annan tråd men kan väl slänga in en bild här också ;) Nu börjar jag vänja mig... vem vet tillslut kanske jag tycker det är så snygg så det blir rakat jämt :crazy: :D

60507_1375130946868_1489658793_30792469_5937641_n.jpg

58293_1375131186874_1489658793_30792470_1328669_n.jpg

Får en frieser va med här ? :crazy: håller på att slå in även denna kille på westren banan :laugh:

Har prova roping med frieserpojken min ( skulle blivit dressyrhingst av det mennn det e ju så mkt roligare så här :D )

-5.jpg

Han är såååå fin :love:

`Det ska bli himla spännande att titta efter honom i diverse resultatlistor framöver... :)

Hihi idag har det varit många premiärer!

1. Åka själv uppbunden i släp
2. Vara på en tävlingsplats
3. Vara i ridhus
4. Göra ett utomordentligt bra jobb inne på banan (!!!)

Vi hade blivit placerade om jag hade kommit ihåg att rygga! Jag är SÅ FÖRBANNAD på mig själv! Helt hjärnstopp verkligen!
Vi hade förmodligen kommit 4:a om jag kommit ihåg. Nu blev vi istället diskade :(

Men men... Kottis uppförde sig hyfsat och MVG för att vara första gången. (Igår stod och gick han på bakbenen mot mig och slog i luften mot mig :crazy: vi hade lite olika åsikter om vad en tvättsvamp är bra för :cool: )

P9256324.jpg

Hur som så var han dagens minsta häst och fick nog mest "åååhhh vilken söööt, vad ääär det för nåååt, får man klaaaappaaaa??" av alla som var där, både tävlande, funktionärer och publik! :)

Ja, det förstår jag att de sa! Min första tanke när jag såg bilden var "åååå så söt! Vad är det för rasen? Så sööt!" :D

Jag med! :banana:

Tänk om systeryster Lotta kunde njuta lika mycket av duschandet. :crazy: Skulle verkligen behöva tvätta hela hästen, men drar mig för det. Usch.

:love::love::love:

Och sen vet jag inte om jag har sagt det innan men stallet.. Ge mig!! :love::love:

KL*

Idag åkte jag och lillhästen till stranden för första (men långt ifrån sista!) gången!
Och hon skötte sig så himla bra så vi båda kom därifrån lyckliga och fulla av ny positiv energi. :love:
31700398.jpg

Tack! :love:
Ja, det går knappt att beskriva med ord.. Det var helt fantastiskt att vara där!
Och varken jag eller hästen brukar bli särskilt bra på bild, Men sambon lyckades få flera alldeles underbara bilder! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 590
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 032
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
615
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar