Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Undrade häromdagen vart du tagit vägen och nu kom du :D Själv får jag hem Gneisti igen så nu blir det en Paint och en western riden Isl.h igen. Kan du inte skriva i vänliga snacktråden om hur går det för er?

Jag (eller halva jag iallafall) och min kille efter dagens ridpass :laugh:

30352655.jpg

Igår fick jag låna en westernsadel av en i stallet, det var så j*kla underbart att rida i den:D har inte ridit i westernsadel på säkert 3 år! Men den vägde ju ton! lyckades få upp den på tredje försöket, tur att min häst var snäll igår när jag sadladeXD Är van att sadla med min bomlösaXD här kommer några bilder i alla fall:
Har tyvärr inga bilder när jag sitter på henne. Det vad -10 så jag och min kompis som fotade började frysa så mycket :P

30357324.jpg

30357336.jpg

30357351.jpg

30357360.jpg

Haha vad härligt! Jag vill också ha en westernsadel:cry::)

Men -10?? Det är ju skiitvarmt. Ja sticker ju ut när det är -26 haha. Fast det är lite väl.. men -15 då är det helt klart varmt här!

Tycker din häst har så häftig svans.. den ser sådär sliten snygg ut längst ner.. har han så eller har du gjort något?

Haha vad härligt! Jag vill också ha en westernsadel:cry::)

Men -10?? Det är ju skiitvarmt. Ja sticker ju ut när det är -26 haha. Fast det är lite väl.. men -15 då är det helt klart varmt här!

Tycker din häst har så häftig svans.. den ser sådär sliten snygg ut längst ner.. har han så eller har du gjort något?

jättesjönt var det, man jag bor i Göteborg, och här är det kallt om det är -10:P

Den har slitits så naturligtXD har inte gjort något med den på X antal månader.

PS. Min häst är ett sto Ds.

Han är sorrel, men nu är han helklippt så då får han lite annorlunda färg :)

Här är hans riktiga färg

29388708.jpg

Oj vilken skillnad! Ras? Jag har mina funderingar men törs inte gissa:p

Så du bor i skellefte.. hade nyss besök därifrån för 1 min sedan.. Eliine här på buke om du känner till? Rider dock inte western..

jättefin häst!

Jo det är ganska stor skillnad, folk brukar fråga "jaha har ni köpt ny häst?" haha
Han är en quarter :)

Japp, Skelleftebo är jag. Vet inte vem det är, ska kolla in och se om det är någon jag känner igen, Skellefteå är ju trots allt inte så stort ;)

Aaah ;) vill också ha!

Ne jag tänkte det.. finns det mkt westerntränare där uppe? Har fått för mig att ju längre upp man kommer desto mindre "chanser" har man..

Har just fått reda på att min systemkamera är sönder. Jag visste det!! ända sedan vi köpte den! Har aldrig varit nöjd med den! Vi köpte tyvärr kameran begagnad...:(

Köööööp ;)

Näe det gör ju inte det, men vi tar upp tränare från södra sverige. Så från och med februari så är det då minst en clinic i månaden :)

Köööööp ;)

Näe det gör ju inte det, men vi tar upp tränare från södra sverige. Så från och med februari så är det då minst en clinic i månaden :)

Nej men vad roligt, vad är det för tränare då :)??

Haha jag har inte råd! Fick nyss reda på ett min systemkamera jag köpte för ett år sedan begagnad är sönder.. visste att det var något för jag har aldrig varit nöjd, så där blev man lurad på pengarna. O jag skulle göra vad som helst för att få en ny... men har man inte råd med kamera har man inte råd med quarter:cry:;)

8534_1183710846067_1627132750_468158_6733444_n.jpg

Medryttarhästen, fullblod ;) riktigt smart e hon! ska ha föl i juli, med en paint pappa ;D hoppas på ett litet westernföl där med ^^

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 568
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 022
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
595
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka