Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Haha vad gullig hon är:laugh: Jag vill se mer dressyr.. jobb.. haha jag vill se hur hästen din går.. :laugh: Nyfiken i en strut det är jag det. Men du skrev nått om nå album.. Kanske ska kika där!

haha! gör så:P men här kommer lite dressyrbilder:

September 2009:
29747197.jpg

29747215.jpg

29747245.jpg

sommar 2008: (Avtravning efter ett hoppass)
25133855.jpg

Känner att vi lite har glidit ifrån trådens huvudtråd, men snälla! fortsätt lägga in bilder på era westernhästar:D:D

Vi kan ju fortsätta snacka i alltiallo tråden kanske:laugh:?
usch tredje dagen jag inte rider:( Har dåligt samvete plus att min häst äter sig så jävla fet haha. Har bara inte haft tid dessa dagar. Ikväll vet jag inte. Det är typ snöstorm här, plogbilar överallt. Hunden har inte fått sin promenad o man är ganska slut efter jobbet. Imorgon ska jag allt ut med min tjockis!

Alltså, dom där två är ju bara för goa! :love:
Båda tycks vara födda till fotomodeller om inte annat! :idea: :bow:

Idag tog vi våran andra promenad utan hästsällskap. Och jag blir så himla lycklig av min häst! :love:
30343877.jpg

30343878.jpg

30343879.jpg

Åh vad mysiga bilder, hon är så fiiin din häst:love: Jag är lite kär i henne, bli inte brydd om hagen är tom en vacker dag:D

Finner inte min batteriladdare, har letat överallt:(

Å hjälp vilka härliga bilder! Underbara vackra hästar du har!
Jag blir faktiskt lite sugen på att skaffa haflinger nästa gång!

Men tack du! Igen! :love:
Åh, Va jag längtar tills den dagen jag kommer kravla mig upp på henne! :bump:

Hm.. Du får snart anlita en spådam.. Eller köpa en ny! :rofl:

Haha ja du blir tokig på mig snart men hon är verkligen fin. Ja det ska bli jätteroligt att se er utvecklas tillsammans. Var det om ett år eller hur har du planerat?

Ja du.. jag blir så brydd, var man kan ha gått o lagt en laddare:crazy: Inte så att hag bär med mig den överallt.

O andra sidan är Bitter inte så rolig att fota haha. Han står ju bara där o glor, ingen action.. han är ju så lugn:D fast vore roligt med lite ridbilder i djupsnön.. lite bilder på oss har inga såna.

*kl*

jag smyger mig in i ett litet hörn här.
sysslar lite med western, rider en blanding kan man säga :D
min pojke har jullov nu hela januari, vilket bilden visar tydligt att han bara softar i hagen nu :angel:

tagna igår

Jag fattade inte riktigt hur man lägger in bilden x)

Senast ändrad av en moderator:

Det gör inget! Det är bara kul att du tycker om henne! :D
Planen är väl som så att jag kommer börja hänga och sitta på henne til höst och börja inridningen nästa vår. Wii! Ska bli så skoj!
Ska dock köra in henne nu under våren/sommaren. :)

Haha! När jag ska fota själv så står de flesta också bara och hänger eller alt står som klistrade framför kameran. ;)

Okej vad du måste längta:laugh:

Jag fann batteriladdaren idag:banana: Den låg i en kasse på klähängarn i hallen. Dock hinner jag aldrig ta nå kort när det är så kallt.. kameran dör på en gång.

Idag var det strålande väder, jag plumsa i djupsnön med Bitter. Men hade ingen fotograf. Kanske kan tvinga ut sambo imorgon:p

Annars är dessa de ända ja kan bju
931334e0-f41b-4017-b957-e338414831d24.JPG

94e793c9-5f24-4744-b926-f2326df73ad84.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 568
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 022
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
595
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka