Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Inte konstigt att kossan springer....
Vi tränade inte på att komma förbi nåt När vi kommit 2 tredjedelar av ridhuset stannde jag och lät kon gå till kortsidan för att sedan börja boxa igen. Jag är för seg för att läsa av NÄR kon tänker sticka, så hade jag försökt komma förbi hade det nog slutat med att jag drev den rakt upp i väggen. Vi får ta en sak i taget!
Gutis: Läcker färg på hingsten, Jacks pappa är också champagne, kul att det kommer champagnefärgade hästar till vårat lilla land
Whaat?! Var du nervös? Du som såg så himla lugn ut! fast när man själv är nervös och stressad så ser man kanske inte riktigt klart? ;D
Dina båda är riktigt fina och dom skötte sig verkligen så himla trevligt!
KL*
och här kommer fler från igår!
Vi tränade inte på att komma förbi nåt När vi kommit 2 tredjedelar av ridhuset stannde jag och lät kon gå till kortsidan för att sedan börja boxa igen. Jag är för seg för att läsa av NÄR kon tänker sticka, så hade jag försökt komma förbi hade det nog slutat med att jag drev den rakt upp i väggen. Vi får ta en sak i taget!