gutenviks

Trådstartare
Delar med mig av mina hjärtan

Nezze

Milla

Talonay

Senast ändrad:
Sv: bilder

Det finns bra tråd(ar) på Dator-forumet med tips.

Men jag kastar in ett lite snabbt.
Pixbox har färdiga länkar, till vänster - bredvid bilden - under din användarinfo. "Länka till den här bilden".
Testa.

Vilken av dom red du på för Rick? Jag såg tyvärr inte dig rida. Var bara där på söndagen och kollade. Åkte innan du skulle rida. ska du rida för Rick i november också? Då ska jag också vara med.

Du har nog tagit miste på mig och någon annan, jag red inte för Rick, skulle gärna vilja, men modet tryter. Rider för Vompa 1 ggr i veckan, den jag rider är fuxen. Den bruna utan tecken är min travare och den andra hästen är en installad häst hos mig. Tänkte åka och titta i helgen men det ville sig inte med arbete och så. Men jag ska försöka åka i November

Jag har nog tagit fel:o. Trodde du var en annan. Så kan det bli.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 681
Senast: Badger
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 763
Utrustning Jag har grottat mig in i detta lite och har en stubben equisoft. Längden är som på bilderna men tänker spontant att själva gjorde borde...
Svar
14
· Visningar
624
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka