Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

En avlägsen släkting till lövdräparen är torrfoderdödaren. Jag har filmbevis på en sådan!:D

https://www.youtube.com/watch?v=xGe1fAnMf8o

Först i klippet får man se torrfoderdödarens signatur; rävhoppet som överraskar torrfoderkulan och gör den chanslös! Då är den utslagen och går att äta upp, meddelar Socker.:)

Precis efter rävhoppet får ni se en situation som uppkommer då och då, nämligen när en kula lite lurigt fastnar i tassen. Jag bara älskar när han tittar sig omkring för att se var kulan tog vägen.:love:

Känner igen den där "äta med tassarna" stilen :D
http://youtu.be/tsJeJyjj13Y

Hon sitter alltid i det där hörnet när hon äter. Man vet ju aldrig när gamlingen kommer och attackerar.. :p

*kl*

Halva sängen till karln, nästan halva sängen till katten, jag får ta det som blir över.

903286_233385816803106_930448355_o.jpg

Åh, jag hoppades att det skulle vara just en sån bild när jag såg att du skrivit senaste inlägget!
Vad är det för färger och kön på dom?

:D
Det är 2 chokladspotted och 4 svartspotted. Chokladerna ser ut att vara honor båda och sen är det en svart som jag är osäker på. Resten är hanar. Så 2-3 honor och 3-4 hanar.

Kan också bidra med en bild från idag. Vem behöver en hund när man har en Kaka?
60602_582017858484412_703927037_n.jpg

Har letat efter katternas pärm där deras vaccinationsintyg befinner sig och trodde att den skulle vara i lådan med massa kattsaker. Det var den inte. Däremot fanns där flera selar. Kakan upptäckte det, sprang till dörren, studsade och pep... Så hon fick som hon ville. Vi gick nog hela tio meter, sen var det för kallt och blött för madam.

Är det där en kattsele eller är det eg till hund?
Har aldrig sett en så bra sele någon gång utan bara en massa tunna remmar.

kl

Här har vi några som börjar bli kompisar :) Sessan är dock fortfarande lite skeptisk mot det lilla ullmonstret som jagar hennes svans :D Men de leker tillsammans och en gång har jag sett Sessan tvätta Tesla litegrann på ryggen! (och så har hon stoppat in nosen långt in i den lillas öra ett par gånger :rofl:)

c4c85eda9a2911e294a422000a1f9874_7.jpg

Det är en hundsele i XS :D himla bra modell, inget att trä över huvudet!
Och så är det massor med reflexer på.

Finns på Zooplus för en billig peng :)

Vad skönt att det fungerar. :)

kl
Jag tror det är nåt fel på Sixten... Han har varit inne och sovit större delen av dagen, enda aktiviteten har varit att flytta sig mellan olika sovplatser. Och när jag gosade ner ansiktet i maglurvet på honom så nöjde han sig med att slå mig två gånger i huvudet innan han började mysa! :eek:
I övrigt har han mest sett ut så här idag.
f5c83e78-ba4f-4c4b-8734-2e86b6fa9527_zpse821cdfb.jpg

Det är en hundsele i XS :D himla bra modell, inget att trä över huvudet!
Och så är det massor med reflexer på.

Finns på Zooplus för en billig peng :)

Åh, den selen gillade jag också! Men XS var tydligen från 32cm runt magen. Vår katt är ca 31-32cm.. Undrar om selen är lite stor då eller preciiiis kan passa. Vill inte att hon råkar komma ur den.

Då ska jag kika på den!
Min sele är som ett litet kryss i ryggen och sedan två remmar och det är det närmsta jag har hittat. Men kan Kaka ha hundsele så borde mina också kunna det :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
924
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
449
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025