Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

kl

Två nya bilder på min prins som nu mer har hunnit bli 6 månader :love:

579245_10151613695421159_52583485_n.jpg

603858_10151613696401159_879279580_n.jpg

Ja jag vet inte vart detta ska sluta :p Han är redan större än sin mamma och hon är en 5 kg hona, inte pytteliten heller alltså.
Han kommer ju ta minst två år till på sig innan han breddat klart ordentligt och han kommer ju växa mer på både höjden och längden.

Följde med lövdräparen ut på jakt. Många löv som fick sätta livet till.

En avlägsen släkting till lövdräparen är torrfoderdödaren. Jag har filmbevis på en sådan!:D

https://www.youtube.com/watch?v=xGe1fAnMf8o

Först i klippet får man se torrfoderdödarens signatur; rävhoppet som överraskar torrfoderkulan och gör den chanslös! Då är den utslagen och går att äta upp, meddelar Socker.:)

Precis efter rävhoppet får ni se en situation som uppkommer då och då, nämligen när en kula lite lurigt fastnar i tassen. Jag bara älskar när han tittar sig omkring för att se var kulan tog vägen.:love:

På fredag är det dag 65, så det är nära! De flesta tror på 5 bebisar, mamman hennes har alltid fått 5, likaså hennes syster. Så vi får se :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
925
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
449
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka